Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@14:36:21 GMT

از لیست خروج استقلال کی رونمایی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۵۶۸

از لیست خروج استقلال کی رونمایی می‌شود؟

سعادتمند، مدیر‌عامل باشگاه استقلال چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بود از فرهاد مجیدی خواسته لیست خود را برای فصل جدید به او ارائه دهد، اما فعلاً سرمربی تیم لیستی به وی نداده است. در ادامه کادر فنی تیم لیست فروشی که در رسانه‌ها بدان اشاره شده بود را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد در هر دو مورد حق با کادر فنی تیم استقلال به خصوص فرهاد مجیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که ۹ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است هیچ مربی‌ای لیست فروش خود را اعلام نمی‌کند چرا که در صورت انجام این کار تیمش دچار حاشیه می‌شود و در هفته‌های باقی مانده بازیکنانی که در لیست فروش قرار می‌گیرند را از دست می‌دهد؛ به خصوص که در فوتبال ایران مشکلات فرهنگی وجود دارد و تصور می‌شود بازیکنی که با عدم تمایل یک باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه می‌شود، بازیکن بی‌کیفیتی است. از سویی تنظیم لیست خرید در این برهه از زمان هم کار درستی نیست. شاید در ۹ هفته باقی مانده کادر فنی بازیکن جدیدی را در ترکیب تیم‌های دیگر پیدا کند. از سویی ممکن است نظرات کادر فنی در مورد برخی از بازیکنان فعلی تیم تغییر کند. در چنین شرایطی بهترین زمان برای تنظیم لیست خرید و فروش باشگاه در فاصله یکی، دو هفته مانده به پایان بازی‌هاست تا بلافاصله با پایان بازی‌ها باشگاه اقدامات خود را برای جذب بازیکن جدید آغاز کند.

پرداختن به این موضوع در این برهه از زمان موجب می‌شود که تیم و کادر فنی ۹ هفته پایانی را غافل شود و این به ضرر تیم خواهد بود. در صورت برگزاری لیگ که محتمل است استقلال بخت کسب عنوان دومی و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا را دارد و طبیعی است در این برهه از زمان رسیدن به این مهم، مهمتر از تنظیم لیست خرید و فروش تیم باشد. استقلال اگر بهترین لیست خرید را برای فصل آینده تنظیم کند و لیست فروش این تیم هم بدون نقص باشد، اما در لیگ برتر دوم نشود و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا نکند، بدون فایده خواهد بود. فرهاد مجیدی سیاست درستی را در پیش گرفته و به هر موضوعی باید به وقتش رسیدگی شود. الان زمان اندیشه و آماده‌سازی برای ۹ بازی باقی مانده لیگ برتر است نه تنظیم لیست فروش و خرید.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر ایران نقل و انتقالات استقلال تنظیم لیست باقی مانده لیست خرید لیست فروش کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد

آفتاب‌‌نیوز :

صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال و سرمربی سابق این تیم درباره تغییرات استقلال گفت: جا دارد ابتدا از آقایان علی عسگری و شهریاری تشکر کنم که هم به کمک استقلال آمدند و هم اقدامات فوری و ضروری انجام دادند. من مهندس شهریاری را از زمان صباباتری می‌شناسم که این تیم را از لیگ دسته اول بالا آورد و به سطح اول فوتبال کشور رساند. خوشحالم چنین شخصی مسئولیت اداره باشگاه را برعهده گرفته و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم، استقلال از لحاظ ساختاری هم به شرایط مطلوبی برسد. به شخصه برکناری مدیرعامل سابق و تغییرو تحولات مدیریتی را به فال نیک می‌گیرم.

وی ادامه داد: به طور نمونه باید به کمپ مرحوم ناصرحجازی اشاره کنم که به اسم اسطوره باشگاه استقلال است، اما وضعیت خوبی ندارد. کیفیت زمین چمن آن قابل قبول نیست و از لحاظ فنی و تاکتیکی هم با توجه به اینکه آپارتمان‌های زیادی آن را احاطه کرده اند شما نمی‌توانید تمرینات تاکتیکی را با خیال راحت انجام دهید، چون ممکن است لو برود. انشالله با ورود مالکیت جدید امکانات سخت افزاری افزایش و کمپ زنده یاد حجازی هم بازسازی شود.

پیشکسوت استقلال که در فصل جاری یکی از حامیان جواد نکونام بوده، در این خصوص نیز خاطرنشان کرد: من جواد نکونام را به یک دلیل ویژه دوست دارم و از او خیلی خوشم آمدکه هنوز هم جایی نگفته‌ام. زمانی که او ملی پوش مطرح ما بود و من هم مربی بودم، علاقه اش به استقلال را اعلام کرد. معمولا بازیکنان تیم ملی بنابرمصلحت یا منفعت هرگز استقلالی یا پرسپولیسی بودن خود را علنی نمی‌کنند. جواد نکونام، اما اعلام کرد استقلالی است و از همان زمان ارادتم به عنوان یک استقلالی به او بیشتر شد.

صمد مرفاوی افزود: جواد نکونام زمان سرمربیگری آقای قلعه‌نویی هم یکی از ارکان قهرمانی استقلال بود و حالا به عنوان مربی توانسته است موفق ظاهر شود. او به عنوان سرمربی فصل عجیب و غریب و بسیار سختی را پشت سر گذاشت و با مشکلات فراوانی جنگید تا تیمش را صدرنشین نگه دارد. این خصلت جنگندگی او را هم دوست دارم که چه در زمان بازی و چه مربیگری روحیه مبارزه طلبی و برتری دارد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان توصیه‌ای هم به جواد نکونام کرد و گفت: به عنوان یک استقلالی و کسی که با افتخار پیراهن آبی رنگ این تیم را پوشیدم از جواد نکونام می‌خواهم توجهی به برخی منتقدان نکند. از ابتدای فصل گفتم که نکونام استراتژی درستی انتخاب کرده و با توجه به داشته هایش نتایج خوبی هم گرفته است. او در ۵ هفته پایانی هم باید همان استراتژی را دنبال کند و پیگیر انتقادات گول زننده نشود. استقلال با همین فرمان می‌تواند در ۵ بازی باقی مانده بهترین نتایج را گرفته و به امید خدا همه ما استقلالی‌ها را شاد و خوشحال کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • عاصی شدن سران دورتموند از مدافع بی‌نظم؛ نیکلاس زوله در لیست فروش زنبورها
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال