Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:31:46 GMT

سرلشکر موسوی از مرکز تربیت و آموزش ۰۲ ارتش بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۷۰۱

سرلشکر موسوی از مرکز تربیت و آموزش ۰۲ ارتش بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در مرکز تربیت و آموزش ۰۲ شهید انشایی نزاجا از بخش های مختلف این مرکز بازدید و روند اجرا و ارائه آموزش های دوره های رزم مقدماتی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش در بدو ورود به مرکز تربیت و آموزش ۰۲ شهید انشایی از نمایشگاه دستاوردها و ابتکارات مرکز در راستای سال جهش تولید و همچنین روند اجرای طرح های لبیک یا خامنه‌ای نیروی زمینی و طرح های فرهنگی مصباح سازمان عقیدتی سیاسی بازدید و در ادامه با روسا و روحانیون عقیدتی سیاسی های یکان های تابعه مستقر در منطقه پرندک دیدار کرد.

همچنین امیر سرلشکرموسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آموزش تکاور شهید شبان نیروی زمینی نیز حضور پیدا کرد و گفت: امروز مسئولیت ارتش و نیروی زمینی بسیار بیشتر از گذشته است و کسانی که در این مرکز، آموزش می بینند باید در پایان دوره آموزشی خود به این توانایی برسند که روحیه سلحشوری و رزمندگی را در یکان خود زنده کنند و بقیه افراد یکان را به حرکت درآورند.

کد خبر 4941030 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی امیر سرتیپ کیومرث حیدری مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا وزارت امور خارجه مجلس هیئت دولت خبرگزاری مهر اسحاق جهانگیری سید عباس موسوی نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان