Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@02:22:21 GMT

تعطیلی لیگ‌های جودو تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۷۵۷

تعطیلی لیگ‌های جودو تکذیب شد

خبرگزاری میزان- فدراسیون جودو شایعه لغو لیگ‌های این رشته ورزشی را تکذیب کرد. تاریخ انتشار: 15:38 - 14 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۱۷۲

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون جودو، در حالی که برخی رسانه‌ها از تعطیلی سوپرلیگ و لیگ امید تا المپیک جودو به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داده بودند، اعلام می‌شود که هنوز هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نظر رییس فدراسیون جودو قرار است جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ جودو برگزار و در آن جلسه در مورد لغو یا ادامه رقابت‌ها تصمیم‌گیری صورت گیرد. نتیجه تصمیم‌گیری از طریق روابط عمومی فدراسیون جودو اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: میراسماعیلی: مولایی از من تشکر کرد/ رکوردهایم تا ابد باقی نمی‌ماند/ امیدوارم آقایان پس از رای دادگاه CAS عذاب وجدان نگیرند انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو فدراسیون جودو سازمان لیگ جودو فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم