Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@13:42:23 GMT

خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای حریفان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۸۳۴

خط و نشان سرمربی پرسپولیس برای حریفان

بخشهای مهم مصاحبه یحیی گل‌محمدی را برایتان انتخاب کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس گفت:

در این ۱۱ سال مربیگری کمتر پیش آمده این همه بازیکن با تفکر قهرمانی یک جا ببینم. این روحیه و فرهنگ برد و قهرمانی قابل ستایش است. وقتی با این بچه‌ها تمرین می‌کنم حس خوبی به من می‌دهند و جا دارد همین جا از تک‌تک بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همه انگیزه من سرمربی را هم به وجد می‌آورد و جو فوق العاده‌ای بر تیم حاکم می‌کند.

یحیی گل‌محمدی گفت:

در این مدتی که در پرسپولیس کار می‌کنم به وضوح تأثیرات برانکو را دیده‌ام. این فرهنگ برد، انگیزه قهرمانی و جنگندگی ولو در بازی‌های تمرینی را برانکو به این تیم تزریق کرده است.

یحیی گل‌محمدی گفت:

چالش ۵ یا ۶ قهرمانی متوالی؟ چراکه نه! دوست دارم و می‌دانم این پرسپولیس با این بازیکنان قهرمان و تفکر قهرمانی پتانسیل این هدف بزرگ را دارد. می‌تواند ۵ یا حتی ۶ بارمتوالی قهرمان لیگ برترشود، چون نسلی طلایی و هماهنگ کنار هم جمع شده‌اند. نسلی که فقط و فقط به قهرمانی فکر می‌کند و در سه سال گذشته هم با قدرت قهرمان شده است.

یحیی گل‌محمدی گفت:

۹ بازی از لیگ برتر باقی‌مانده است و قراراست ۲۷ امتیاز تقسیم شود. اگر ما یک رقیب داشتیم شرایط فرق می‌کرد، اما من معتقدم سپاهان، تراکتور تبریز، استقلال تهران، شهرخودرو و حتی فولاد خوزستان می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند و برای سهمیه آسیا با تمام توان می‌جنگند. هر ۵ تیمی هم که اسم آوردم تیم‌های خوبی هستند و کوچک‌ترین سهل‌انگاری می‌تواند برای ما گران تمام شود.

یحیی گل‌محمدی گفت:

این بچه‌ها تشنه و گرسنه قهرمانی هستند و از جام گرفتن سیر نمی‌شوند. فکر می‌کنم مهم‌ترین عامل حفظ این عطش هم هواداران پرسپولیس باشند. پرسپولیس طرفداران پرشوری دارد که همیشه و همواره در فضای مجازی یا کوچه و خیابان به این بچه‌ها انگیزه و انرژی مضاعف می‌دهند.

یحیی گل‌محمدی گفت:

کنار زمین و روی زانو نشستن من ربطی به مارچلو بیلسا ندارد! این کار من دو دلیل ساده دارد. اول آنکه ۹۰ دقیقه ایستادن کنار زمین و داد و فریاد کردن سخت است و به هر حال ما هم خسته می‌شویم. یک لحظه می‌نشینم و استراحت می‌کنم، اما دلیل دوم این است که خودم تصور می‌کنم این‌جوری زاویه دید بهتری نسبت به زمین مسابقه پیدا می‌کنم.

یحیی گل‌محمدی گفت:

با احترام به هواداران استقلال، نمی‌توانم پیشنهاد این تیم را بپذیرم. البته استقلالی‌ها هم خودشان هرگز به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد مربیگری نمی‌دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس سرمربی پرسپولیس یحیی گل محمدی یحیی گل محمدی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است

ماجرای پیوستن یحیی گل‌محمدی برای چندمین هفته سوژه رسانه‌ها است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی کانال‌های خبری مدعی شدند که یحیی گل محمدی برای ادامه کار مربیگری در ایران باید به برخی نهادها تعهد بدهد تا آنها مجوز کار او را صادر کنند. 

این شایعه بعداز رد چند خبر غیررسمی قبلی ، درباره گل‌محمدی در برخی رسانه ها منتشر شده که سرمربی سابق پرسپولیس برای صدور مجوز فعالیت مربیگری و شروع کار در تراکتور باید به برخی نهادها تعهد کتبی بدهد!

گل محمدی اما در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها را برایش فراهم کنند، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان هم شود باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کرد
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!