Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا رای نهایی خود درباره زمان و نحو برگزاری لیگ قهرمانان آسیا را تا 10 روز آینده اعلام می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعضای نمایندگان شرق و غرب به صورت ویدئو کنفرانس، برای تعیین تکلیف لیگ قهرمانان 2020 پیشنهادهایی ارائه شد و توافقاتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، اعضای AFC به از سرگیری مسابقات در ماه سپتامبر (شهریور) استقبال بیشتری کردند و تعداد کمی با برگزاری آن در ماه آگوست (مرداد) موافقت داشتند. در واقع بیشتر نمایندگان به برگزاری مسابقات در ماه سپتامبر رای دادند.

درباره سیستم برگزاری نیز پیشنهاد 3 شهر دبی، دوحه و تاشکند برای میزبانی به صورت متمرکز و تک بازی ارائه شد که تصمیم نهایی درباره آن گرفته خواهد شد.

در همین راستا سلطان المهوس، خبرنگار سعودی درباره زمان اعلام رای نهایی AFC درباره زمان دقیق و نحوه برگزاری لیگ قهرمانان عنوان کرد: تمام پیشنهادها و توصیه های جلسه امروز به کمیته اجرایی ارسال خواهد شد. اگر کارها به صورت عادی پیش برود، تا 10 روز آینده AFC رای نهایی خود را در این زمینه صادر می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا نحو ویدئو کنفرانس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند