Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالح مصطفوی، آنالیزور تیم استقلال گفت: باشگاه استقلال در تاریخش نشان داده که در عرصه داخلی و بین المللی جسورترین تیم ایران است. تعداد گل‌های تیم ما در فینال آسیا از جام‌های خیلی‌ها بیشتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صالح مصطفوی ، آنالیزور تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین این تیم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:

بازیکنان با تمام توان در تمرینات شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله زمانی که به دلیل تعطیلی لیگ در تمرینات ایجاد شد، بر آمادگی برخی بازیکنان تاثیر گذاشت. بازیکنانی که مصدومیت‌های سنگین داشتند، فشار بیشتری را تحمل می‌کنند. ما کارمان را پیش می‌بریم و امیدواریم برای آغاز لیگ به آمادگی لازم برسیم.

مصطفوی درباره تاثیر تعطیلی لیگ بر شرایط جسمانی بازیکنان گفت:

قطعا تعطیلی لیگ بر شرایط جسمانی بازیکنان تاثیرگذار بود، اما ما تمهیدات ویژه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا با انجام تمرینات انفرادی، از افت بیشتر آن‌ها جلوگیری شود.

آنالیزور استقلال درباره انتقاد کادرفنی این تیم به برنامه ریزی آغاز لیگ اظهار داشت:

صحبت درباره برنامه ریزی لیگ لوث شده و نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم، زیرا هر وقت ما از سلامتی مردم صحبت کردیم، دوستان ما را به ترس از رقابت متهم کردند. باشگاه استقلال در تاریخش نشان داده که در عرصه داخلی و بین المللی جسورترین تیم ایران است. تعداد گل‌های تیم ما در فینال آسیا از جام‌های خیلی‌ها بیشتر است.

او در ادامه گفت:

تیم ما هیچ ترسی از رقابت ندارد و تنها نگرانی ما حفظ سلامتی خودمان و خانواده هایمان است. هر موقع این موضوع را بیان کردیم، متهم به ترسو بودن شدیم و برای کسانی که این طور فکر می‌کنند متاسفم.

مصطفوی در واکنش به اضافه شدن یک نفر به کادرفنی استقلال گفت:

مجیدی باید راجع به این موضوع تصمیم بگیرد. در حال حاضر من و نامجو مطلق کمک‌های مجیدی هستیم و با تمام توان کار می‌کنیم. اگر مجیدی تشخیص بدهد که تیم به مربی جدید نیاز دارد، ما هم استقبال می‌کنیم.

در دیدستان هم ببینید

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال صالح مصطفوی لیگ برتر مصاحبه فوتبالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص