Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@16:59:21 GMT

کشف انبار نوشیدنی های فاسد در ورامین

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۳۷۰

کشف انبار نوشیدنی های فاسد در ورامین

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ داریوش صادقی فرد گفت: مدتی قبل ماموران پلیس از طریق منابع خبری از دپوی و نگهداری مقادیر زیادی نوشیدنی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در یکی از انبارهای واقع در ورامین باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از اخذ مجوز عملیات، ماموران پلیس با همراهی نمایندگان اصناف و کارشناسان بهداشتی به محل این انبار رفت و بیش از ۶۰۰۰ قوطی نوشابه گازدار و ۲۳۰۰ عدد دوغ لیوانی تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کردند که فاسد بودن این اقلام به تایید کارشناس بهداشتی نیز رسید.

صادقی فرد با بیان اینکه برابر شواهد اولیه این افراد قصد فروش این محصولات را داشتند، گفت: انبار مذکور با حکم قضایی پلمب و در این زمینه یک تن نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ارزش ریالی اقلام مکشوفه را حدود ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تا افراد سودجو با سلامتی مردم و جامعه بازی کنند. لازم است مردم نیز هوشیار باشند و اگر با فروش ارزان قیمت چنین محصولاتی که عمدتا در حاشیه خیابان و به شکل دستفروشی عرضه می‌شود، مواجه شدند حتما توجه داشته باشند که ممکن است این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته باشند.

انتهای پیام/

20 / 20 کشف انبار نوشیدنی های فاسد نوشیدنی های فاسد سرهنگ داریوش صادقی فرد رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی افراد سودجو بازی با سلامتی مردم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی افراد سودجو بازی با سلامتی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه