Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:16:09 GMT

نیاز فوری به خون در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۸۵۰۸

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: هموطنان بیماران نیازمند به خون را دریابند و در روزهای تعطیل به پایگاه های انتقال مراجعه کنند ناطقان: سازمان انتقال خون اعلام کرد با شروع دوباره عمل‌های جراحی در مراکز بیمارستانی، کاهش محسوس ذخایر خونی به خصوص گروه‌های خونی منفی احساس می‌شود. در پایتخت در ایام تعطیلات ۱۴ تا ۱۶ خرداد، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، صدر، تهرانپارس و ستاری آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




محمدرضا مهدی زاده با دعوت از پایتخت نشینان برای اهدای خون افزود: با شروع دوباره عمل‌های جراحی در مراکز بیمارستانی سطح استان تهران، در حال حاضر با کاهش محسوس ذخایر خونی مواجه هستیم و از همه کسانی که توان اهدای خون دارند و به طور ویژه دارندگان گروه‌های خونی منفی، درخواست می‌کنیم به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: امیدواریم با حضور مردم وقت شناس که در همه بزنگاه‌های سخت، ضرورت اهدای خون را برای نجات جان ییماران درک می‌کنند، بتوانیم در تأمین فرآورده‌های خونی بیش از ۱۶۰ بیمارستان سطح استان تهران موفق باشیم.

وی افزود: در ایام تعطیلات از امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد تا جمعه ۱۶ خرداد ماه، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، صدر، تهرانپارس و ستاری مشغول فعالیت خواهند بود.

منبع: مشرق برچسب ها: نیاز فوری ، خون ، پایتخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیاز فوری خون پایتخت استان تهران اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حریم شهر تهران گفت: مساحت محدوده ۵ هزار و ۹۱۸ کیلومتر مربعی که به عنوان حریم پایتخت شناخته می‌شود، بالغ بر ۹ برابر وسعت محدوده شهر تهران است و صیانت از این عرصه بسیار دشوار است.

علی اکبر فسایی افزود:شهرداری تهران در حال برنامه ریزی برای هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند