Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در استان از هفته آینده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی پس از تقریباً چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: باشگاه‌های بدنسازی هفته آینده با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان و دبیرخانه ستاد مبارزه با کرونا در استان و بر اساس شیوه نامه بهداشتی که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تنظیم و به این دبیرخانه ارسال می‌کند، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت سلامتی ورزشکاران نیز گفت: لازم است که تمام مالکان و مربیان باشگاه‌های بدنسازی نسبت به ضد عفونی باشگاه‌ها به صورت مرتب و همچنین تعیین سانس‌های اختصاصی و پیشگیری از ازدحام بیش از حد جمعیت و تعیین سانس‌ها با حضور تعداد کم افراد، توجه داشته باشند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: همچنین شیوه نامه اجرایی مربوط به فعالیت باشگاه‌های بدنسازی تا فردا، پانزدهم خردادماه به دبیرخانه ستاد مبارزه با کرونا تحویل داده خواهد شد تا ان‌شاالله پس از تصویب نیز باشگاه‌داران فعالیت خود را شروع کنند.

وی با قدردانی از همکاری خوب باشگاه‌داران در این مدت، گفت: خیلی از آن‌ها آسیب جدی دیده‌اند ولی همراهی‌شان قابل تمجید است. ان‌شاالله این باشگاه‌های ورزشی از هفته آینده فرصت بازگشایی و فعالیت سالم را پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کروناویروس باشگاه های بدنسازی هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری ۱۰۳ مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان