Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تکلیف این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جلسه‌ای به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرد و به نتایج اولیه‌ای نیز دست یافت.

اخبار ورزشی- براساس این گزارش، لیگ قهرمانان سال 2020 که پس از برگزاری دو بازی از مرحله گروهی به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری در سطح دنیا متوقف شد، هنوز از سر گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC به دنبال اولین فرصت برای ادامه دادن به این مسابقات تحت شرایطی ویژه است که برگزاری ادامه بازی‌ها به صورت متمرکز قطعی به نظر می‌رسد.

طبق تصمیم اتخاذ شده قرار است بازی‌ها به صورت متمرکز در یک کشور و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. در این بین تیم‌ها نیز تحت شرایط خاصی سفر خواهند کرد و ضمن اجبار برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیش از انجام سفر به کشوری که میزبان مسابقات خواهد بود، باید تست کرونا تمام اعضای خود را برای مسئولان برگزاری مسابقات ارسال کنند.

سه شهر دوحه ، دبی و تاشکند سه نامزد برای میزبانی ادامه دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا هستند. قرار است طبق پیشنهادی که کشورها درباره آن به توافق رسیده‌اند، ادامه بازی‌ها در 15 روز از تاریخ 14 تا 29 سپتامبر (24 شهریور ماه تا 8 مهر ماه) برگزار شود. با توجه به امکانات ضعیف‌تر تاشکند نسبت به دو شهر دیگر، این شهر شانس کمی برای میزبانی خواهد داشت. در دبی هم موضوع گرمای هوا و نداشتن تهویه خنک‌کننده ورزشگاه‌ها مطرح است، به همین دلیل به احتمال فراوان بازی‌ها در دوحه قطر برگزار خواهد شد. کشوری که میزبان جام جهانی 2022 است و با ساخت ورزشگاه‌های مدرن و با داشتن تهویه‌های خنک‌کننده ورزشگاه‌ها، مشکلی برای میزبانی از مسابقات در فصل گرما هم ندارد.

در حال حاضر AFC قصد دارد بررسی‌های نهایی درباره زمان برگزاری و میزبان دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهد و تصمیم نهایی را اعلام کند. با توجه به پیشنهادهای ارائه شده، چهار بازی باقیمانده در مرحله گروهی و همچنین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی به صورت تک بازی پس از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده در همان شهر تعیین شده برگزار خواهد شد.

در صورتی که قطر میزبان دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا شود، چهار ورزشگاه خلیفه، الجنوب، الریان و اجوکیشن سیتی که برای میزبانی از جام جهانی آماده شده‌اند، می‌توانند میزبان تیم‌های باشگاهی غرب آسیا باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان تست کرونا دوحه جام جهانی لیگ قهرمانان آسیا بازی جام جهانی دبی قطر کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا تست کرونا لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار گرفت و در بازی رفت 4-2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1-2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستانی به فینال کافی نبود‌ و آنها در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خوردند.

نیمار که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان بازی با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026، از اکتبر گذشته در ترکیب الهلال غایب است، در این دو بازی هم حضور نداشت.

او در فصل جاری تنها در 5 بازی با الهلال شرکت کرد (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد، اما با این حال منتظر قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود تا به یک دستاورد تاریخی بی‌سابقه دست یابد.

نیمار که پیش از این در فصل 2014-2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسیده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هم مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و همچنین کریم بنزما در این مسیر ناکام ماند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز نیز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم‌های آسیایی بازی کرده‌‌اند اما در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبوده‌اند.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان