Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:23:45 GMT

27 روز تا یک کابوس جدید برای بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۱۱۱

27 روز تا یک کابوس جدید برای بارسلونا

به 30 ژوئن نزدیک می شویم در حالی که تکلیف پرداخت دستمزد بازیکنان قرضی بارسا نامشخص است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا 27 روز دیگر علاوه بر مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید، با معضلی به نام دستمزد بازیکنان قرضی مواجه خواهد بود؛ چرا که لیگ‌های اروپایی تا پس از تاریخ 30 ژوئن(تاریخ به اتمام رسیدن قراردادهای قرضی) ادامه می‌یابد اما در قرارداد بازیکنان در این رابطه توافقی شکل نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط سرگیجه‌آوری که باید توسط مدیران بلوگرانا رفع شود.

 

 

 

 


در حال حاضر فیلیپه کوتینیو (بایرن مونیخ)، کارلوس آلنیا (رم)، رافینیا (سلتاویگو) و ژان کلیر تودیبو(شالکه) بازیکنان قرضی بارسا هستند که در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند. نکته اصلی اینجاست با توجه به ادامه بازی‌ها در فصل تابستان، کدام باشگاه باید دستمزد این بازیکنان را بدهد زیرا علنا قراردادهای آن‌ها به پایان رسیده است اما آن‌ها در حال بازی هستند.

 

 

 


به طور مثال، ‌کوتینیو تا پایان ماه آگوست باید در خدمت بایرن مونیخ باشد و در بوندس لیگا بازی کند. کوتینیو احتمالا در پایان قرارداد نمی‌خواهد در بایرن بماند و قراردادش به طور دائم تمدید شود. این مسئله به این معنا است که یا بارسلونا و یا بایرن مونیخ باید 2 ماه دستمزد اضافه کوتینیو(معادل 5 میلیون یورو) ‌را پرداخت کنند. تودیبو هم یکی دیگر از این بازیکنان است که احتمالا جایگاهی در بارسا نخواهند داشت و فروخته می‌شوند اما باید راه حلی برای پرداخت کامل دستمزدشان پیدا کرد.

 

 

کارلس آلنیا بارسلونا رافینیا آلکانتارا فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ ژان-کلر تودیبو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلس آلنیا بارسلونا رافینیا آلکانتارا فیلیپ کوتینیو بایرن مونیخ ژان کلر تودیبو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم