Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی نادعلیزاده گفت: مقام معظم رهبری یگانه پرچم‌دار عصر ظهور و باطل‌السحر فتنه‌های استکباری است این مرد الهی به مدد به مدت اتصال به آموزه‌های ائمه معصومین علیه‌السلام و پشتیبانی ملت نجیب و همیشه درصحنه به‌سوی افتخار بزرگ درحرکت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده به مناسبت ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خردادماه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: پانزدهم خردادماه آغاز بیداری ملت مسلمان ایران و خروش عمومی علیه رژیم وابسته پهلوی بود این در شرایطی که حکومت شاه شدیدترین اقدامات سرکوب گرایانه را علیه انقلابیون انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی تصریح کرد: سازمان اطلاعات و امنیت پهلوی موسوم به ساواک هرگونه فریاد مخالف را با زندان‌های طولانی‌مدت، شکنجه و اعدام پاسخ می‌داد اما ملت مسلمان ایران در حمایت از امام خمینی (ره) خیزش سراسری را علیه حکومت شاه و مخالفت با دخالت‌های آمریکا سامان داد.
 
 امام‌جمعه جویبار بیان کرد: کشتار انقلابیون به حدی وحشیانه و با حرکت‌های قرون‌وسطایی صورت می‌گرفته که قریب به ۱۵ هزار نفر از مردم در جریان تظاهرات سراسری در روز ۱۵ خرداد سال ۴۲ به شهادت رسیدند و امام خمینی این روز را برای همیشه تاریخ ایران عزای عمومی اعلام کردند.
 
 امام‌جمعه جویبار ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بزرگ پرچم‌دار عزت و آزادگی در تاریخ معاصر عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) کلمه محبوب قرن و معمار انقلاب اسلامی در آستانه قیام تاریخی ۱۵ خرداد به جوار رحمت حق شتافتند و به این صورت پیوند تاریخی ۱۴ و ۱۵ خرداد در این دو روز مهم و سرنوشت‌ساز تحقق یافت.
 
 نادعلیزاده با اشاره به تداوم رهبری پیامبرگونه امام(ره) با زعامت مقتدرانه امام خامنه‌ای اظهار کرد: مقام معظم رهبری یگانه پرچم‌دار عصر ظهور و باطل‌السحر فتنه‌های استکباری است این مرد الهی به مدد به مدت اتصال به آموزه‌های ائمه معصومین علیه‌السلام و پشتیبانی ملت نجیب و همیشه درصحنه به‌سوی افتخار بزرگ درحرکت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۱۵ خرداد پرچم دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به کیفی‌سازی برنامه های سوم خرداد در استان مرکزی از استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه های سوم خرداد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در ستاد گرامیداشت مناسب‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی، با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی(ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان داشت.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد، افزود: رزمندگان سرزمین آفتاب در راه دفاع از میهن حضوری پررنگ در جبهه‌ها داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند. سوم خرداد، عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر سرآغاز پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است. دفاع از شرف، باورها و خاک کشور، سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت  است و مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

نظری تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را محور برنامه‌های نهادهای متولی در بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی به ماندگاری حماسه روز سوم خرداد کمک می‌کند بنابراین لازم است در هر شهرستانی، تعدادی برنامه غنی ویژه سوم خرداد پیش بینی و اجرا شود، همچنین در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز دستگاه‌های متولی در اعزام به مرقد مطهر امام، توجه به سفر اولی‌ها را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • بیست و پنجم شوال، سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه
  • گیلان در سوگ سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)