Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه سهرابی، مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: ۶ پروژه کلیدی شامل؛  تکمیل و توسعه ترمینال جدید با پیشرفت بیش از ۸۶ درصد، بهسازی ۱۰۰ درصدی ترمینال قدیم، تهیه و نصب سردر جدید، احیای ۱۷ هزار هکتاری فضای سبز با کاشت ۷۰۰ اصله نخل، ۶۰۰ پاجوش و حدود هزار نهال درخت، نوسازی فیبر نوری و دوربین ها، تحقیق و پژوهش در مورد سطوح پروازی و تامین اعتبار ۳۴ میلیارد تومانی برای این سطوح پروازی به همراه زهکشی باند ها،  در یک قدمی احداث هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: ترمینال جدید با مساحت ۸ هزار متر، که پیش از این ۳۵ درصد پیشرفت داشته ،  در حال حاضر و بر اساس نظر کارشناسان با حدود ۸۶ درصد پیشرفته فیزیکی همراه است و انتظار می رود ، با تکمیل محوطه این ترمینال، در هفته دولت به طور رسمی ترمینال جدید فرودگاه بین  المللی آیت الله جمی آبادان با مشارکت سازمان منطقه آزاداروند به همراه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، افتتاح شود. 

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان ادامه داد: با موافقت و حمایت وزیر راه و شهرسازی مطالعات لازم برای اقتصادی کردن فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان به عنوان هاب صادرات و واردات در حال انجام است، ترمینال قدیمی فرودگاه آبادان با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت هایی که دارد، قابلت استفاده چند منظوره به عنوان ترمینال مختص پروازهای خارجی و مکانی برای معاملات اقتصادی را نیز دارا است.

سهرابی ،  ایجاد بازارچه‌های اقتصادی در این فرودگاه را از دیگر قابلیت‌های آن عنوان کرد وگفت: با تشکیل و توسعه هاب صادرات و واردات در فرودگاه آبادان علاوه بر ارزآوری، به اشتغال و درآمدزایی کشور نیز می‌توان کمک به سزایی کرد.

او در پایان با اشاره به برنامه های صورت گرفته برای احداث جاده دسترسی به ترمینال جدید فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان، خواستار جابجایی درب دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان یک مانع در احداث این جاده، از مسئولان شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه آبادان احداث ترمینال هفته دولت ناوبری هوایی ترمینال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750599

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آشنایی با سیستم مرموز چشم پنتاگون در مدار زمین | از ردیابی تا کشتار موشک‌ها! +تصویر
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان