Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهر سنندج گفت: باید در این برهه حساس برای پیروزی بر دشمنان «اندیشه‌ها، سیره و روش امام(ره)» چه در دوران مبارزه و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازخوانی و مرور شود. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا محمد امین راستی، عالم برجسته اهل‌سنت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد اظهار داشت: امام خمینی (ره) به راستی نهضت احیاکننده دین اسلام است و به دنیا ثابت کرد که دین اسلام می‌تواند حکومت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی به تمام دنیا ثابت کرد که دین اسلام یک دینی غنی در کلیه بخش‌های مختلف اقتصادی، معنوی و تمدنی بسیار بزرگ بوده که مدیریت را به دست صالحین بسپارد.

امام جمعه موقت شهر سنندج تصریح کرد: اگر امام خمینی(ره) وجود نداشت هیچ اسم و رسمیتی از اسلام باقی نمی‌ماند چراکه ایشان با هدف خود برای احیای دین اسلام سال‌ها تلاش و به غرب و شرق و استکبار جهانی تابت کرد که دین اسلام کامل‌ترین دین جهان است.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه‌های امام خمینی(ره) در سطح جامعه و میان جوانان گسترش و نهادینه شود، گفت: جوانان و مردم با فکر و اندیشه‌های این بزرگوار باید در کلاس‌های تعلیم و تربیت، آموزش داده شوند تا نسل‌های آینده نیز از درایت و علم و تربیت ایشان بهره ببرند.

بازخوانی تصویری از مراسم‌ رحلت امام خمینی(ره) در اصفهان- سال 68خاطراتی از امام خمینی به‌روایت رهبر انقلاب|وصیت امام در لحظات آخر

ماموستا راستی با یادآوری اینکه ایمان به خدا، پایبندی به هدف و باور قلبی به حمایت مردم از جمله ویژگی‌های امام(ره) بود؛ اظهار کرد: حضرت امام در ترویج حکومت اسلامی تلاش‌های بسیاری انجام دادند و باید در این برهه حساس برای پیروزی بر دشمنان «اندیشه‌ها، سیره و روش» امام(ره) چه در دوران مبارزه و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازخوانی و مرور شود.

امام جمعه موقت شهر سنندج بیان کرد: حضرت امام(ره) برای ایجاد حکومت اسلامی، مجاهدانه وارد عرصه شد و بر تن امت اسلام لباس عزت پوشاند و فرزندانی مخالف سرسخت ظلم و استوار در برابر استکبار تربیت و به جامعه تحویل داد.

انتهای پیام/484/ ت

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره دین اسلام اندیشه ها امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد

پنجمین اجلاسیه کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای با محوریت اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور، در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پنجمین اجلاسیه کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی امام خامنه‌ای با محوریت اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور، در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله شاکری در اجلاسیه استادان معارف اسلامی سراسر کشور در قالب "کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی آیت الله العظمی خامنه‌ای" که در سالن همایش‌های دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضور اساتید معارف اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک روز معلم، گفت: تربیت فضلا و دانشمندان و اساتید معارف اسلامی، تربیت محقق و تدوین متون دروس معارف اسلامی یکی از رسالت های مهم دانشگاه معارف اسلامی است.

وی بررسی و تبیین اندیشه های اندیشمندان متصل به سرمنشاء نورانی قران را از رسالت های دانشگاه معارف اسلامی برشمرد و افزود: یکی از جدی ترین مطالبات اساتید و دانشجویان از این مجموعه این است تا راه را برای معارف قران در فضای دانشگاه هموار سازیم.

شاکری به نقش آفرینی های دانشگاه معارف اسلامی در بسط و نشر معارف قرانی به فضای دانشگاه اشاره و کرد و گفت: از 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه پنجمین اجلاسیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرانی امام خامنه‌ای بیش از 70 مقاله به عنوان مقالات برتر اساتید معارف انتخاب شدند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گزارشی از رونمایی از کتاب 5 جلدی آثار فاخر پنجمین اجلاسیه ارائه کرد و افزود: در این دور از اجلاسیه پنل های تخصصی متعددی از جمله کمیسیون معارف قرآن و حدیث، تاریخ و تمدن نوین، انقلاب اسلامی و مبانی نظری نظام اسلامی در قالب کمیسیون های تخصصی ارائه خواهد شد.

وی بر اهمیت تداوم ارتباط مستمر با قران تاکید و بیان کرد: اساتید معارف باید در کنار ارتباط عمیق تر مبتنی بر تدبر، انس با قران را با محوریت تامل بر آیات در دستور کار قرار داده، معارف قرانی را استخراج کرده و ناظر به نیازهای اجتماعی در اختیار تنوع مخاطبانی قرار دهند.

شاکری با تاکید بر لزوم راهبری جامعه بر اساس اندیشه های قرآن محور، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی محور تمام مباحث و رویکردهای خود را در سیر مراحل تمام زندگی بر محوریت قران ترسیم کرده‌اند؛ امیدواریم بتوانیم اندیشه های ناب را در فضای دانشگاهی بسط و نظر داده، مطلعی بر نشر معارف قرانی در حوزه های تخصصی باشد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند