Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:18:15 GMT

محدودیت‌های کرونایی در سنندج دوباره اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۷۱۶

محدودیت‌های کرونایی در سنندج دوباره اعمال می‌شود

حسین خوش اقبال عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کردستان ضمن تسلیت رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: آبروی امروز ما به برکت نهضت امام (ره) است و همه باید قدرشناس امام و شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان، وضعیت سنندج در زمینه گسترش و ابتلا به کرونا بحرانی است، اضافه کرد: رستوران‌ها و غذاخوری‌ها تا ٧٢ ساعت آینده فقط باید به صورت ارائه غذای بیرون‌بر فعالیت کنند البته پس از این مدت با توجه به شرایط موجود، دوباره تصمیم گیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار کردستان بر تعطیلی مجدد تعدادی از اصناف سنندج از جمله آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های خصوصی به مدت ٧٢ ساعت آینده بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

خوش‌اقبال اولویت اصلی تمام دستگاه‌های اجرایی و دولتی بویژه شهرداری‌ها را سلامت مردم برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در کنار وظایف سازمانی در زمینه آگاه‌سازی مردم و کمک به فاصله‌گذاری هوشمند اقدام کنند ضمن اینکه شهرداری سنندج در معابر پر تردد و پارک‌ها هشدار لازم برای حضور کمتر مردم را ارائه دهد.

وی یادآور شد: شهرداری سنندج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌ها نسبت به ساماندهی دست‌فروش‌ها در خیابان فردوسی سنندج جهت جلوگیری از تردد زیاد مردم در این مسیر اقدام کنند.

معاون استاندار کردستان گفت: آموزش و پرورش در زمان برگزاری امتحانات نهایی مقاطع تحصیلی،  تمام پروتکل‌های لازم بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کرده و در محل برگزاری امتحانات ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار دانش‌آموزان و مراقبین قرار دهد.

خوش‌اقبال بر استفاده از ماسک توسط پرسنل ادارات در محل کار تاکید کرد و افزود: فروشگاه‌های بزرگ سطح استان نیز موظف به در اختیار گذاشتن ماسک و مواد ضدعفونی به مراجعین هستند و سازمان صمت و اصناف باید بر اجرای این امر نظارت کند.

وی از مردم استان کردستان درخواست کرد از تجمع‌ به بهانه‌ مراسم ختم و عروسی پرهیز کنند و تاکید کرد: دستگاه‌های متولی ضمن بازدید اماکن مختلف، با صاحبان تالارهای عروسی متخلف که اقدام به برگزاری مراسم کرده‌اند، با جدیت برخورد کنند.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از مردم استان خواست مانند گذشته با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در جهت حفظ سلامت و مبارزه با این بیماری همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا بار دیگر شاهد بهبود شرایط در استان باشیم.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان سنندج در استان کردستان جز مناطق ووضعیت قرمز از نظر شیوع ابتلا به بیماری کرونا است.

همچنین رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۷۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به هشت هزار و ۱۲ تن رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج استانداری کردستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج استانداری کردستان ویروس کرونا کردستان سنندج استانداری کردستان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس