Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@05:14:29 GMT

یک فوتی در حادثه پالایشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۷۷۸

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، حمیدرضا جعفری اظهار کرد: یکی از واحدهای پالایشگاه تهران امروز (چهارشنبه، ۱۴ خردادماه) و حوالی ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه بر اثر نشت بنزین به بیرون شعله ور شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از همکاران بهره‌برداری که در کنار تجهیزات بود دچار سوختگی شد و متاسفانه درگذشت، افزود: همچنین درمان سرپایی دیگر همکارمان درحال انجام و شرایطش مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر اینکه آتش سوزی این واحد پالایشگاه تهران به سرعت مهار  و وقفه‌ای در تولید ایجاد نکرده است، گفت: پرسنل پالایشگاه هم اکنون در حال بررسی شرایط ایمنی این واحد هستند تا پس از اطمینان کامل بلافاصله در مدار تولید قرار گیرد.‌

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش سوزی پالایش درمان روابط عمومی نفت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود

 محمد علیمهری معاون استاندار در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود. 

وی افزود: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی