Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@11:59:09 GMT

شرایط امیدوارکننده کریمی برای بازگشت به میدان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۹۸۶۹

شرایط امیدوارکننده کریمی برای بازگشت به میدان

دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان با توجه به روند مطلوب درمانی بعد از عمل جراحی می‌تواند با قدرت به میدان بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد پس از مصدومیت شدید زانویش که سال گذشته در حاشیه مسابقات جام باشگاه های جهان رخ داد، اوایل امسال زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در آن زمان عنوان شد رسیدن علیرضا کریمی به بازیهای المپیک توکیو در ابهام قرار دارد و مشخص نیست او بتواند خود را در این فرصت کوتاه به المپیک برساند. اما شیوع ویروس کرونا و سپس تعویق بازیهای المپیک باعث شد کریمی هم زمان بیشتری برای درمان کامل و بازگشت به میدان داشته باشد و بتواند در گردونه مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم باقی بماند.

کریمی چندی پیش با نظر پزشکان معالج، روند درمانی خود بعد از جراحی را با فیزیوتراپی در هیات پزشکی ورزشی استان البرز استارت زد که این پروسه رفته رفته نتایج خوبی در پی داشت و حالا او به مرحله امیدوارکننده‌تری رسیده است.

عمل جراحی علیرضا کریمی اواخر فروردین امسال توسط دکتر کیهانی متخصص جراحی استخوان و مفاصل و فوق تخصص جراحی زانو انجام شد که اتفاقا وی به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی به خوبی بر روند درمانی کریمی نظارت دارد. دکتر کیهانی به تازگی با توجه تازه ترین معاینات علیرضا کریمی اعلام کرد او در صورت ادامه همین روند، می‌تواند با همان کیفیت قبلی به میدان برگردد و به کشتی ادامه دهد.

به گفته این پزشک مجرب، درمان مصدومیت‌های ورزشی، کریمی همچنان طی روزهای اخیر مشغول انجام فیزیوتراپی است و طبق زمانبدی اعلام شده، وی می تواند تا ۶ ماه آینده روی تشک برود و در وضعیتی مطلوب به کشتی ادامه دهد. بدین ترتیب تعویق المپیک به نفع علیرضا کریمی تمام شد، چراکه او فرصت کافی دارد تا روند درمان خود را به خوبی و بطور کامل تا زمان بازگشت به میدان پشت سر بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد جام باشگاه های جهان علیرضا کریمی المپیک توکیو تیم ملی کشتی آزاد جام باشگاه های جهان علیرضا کریمی کشتی آزاد علیرضا کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروههای مهم عنوان کرد و افزود: در این کارگروه معمولا مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آن‌ها قطع می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد