Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیمی جانشین پلیس راه استان زنجان از ترافیک سنگین در اتوبان‌های زنجان خبرداد و گفت: یک حادثه رانندگی رخ داد که در این حادثه دو نفر از شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌علی عظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از روز گذشته حجم  ترافیک در محورهای استان زنجان افزایش یافته است اظهار کرد: در حال حاضر اتوبان زنجان- تبریز در لاین شمالی ترافیک سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر حجم ترافیک در سایر محورهای نیز افزایش یافته است عنوان کرد: به دلیل بیماری کرونا توصیه میکنیم مردم از سفرهای  غیر ضروری خودداری کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان از تخلفات حادثه ساز خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ در محورهای استان زنجان نباشیم عنوان کرد: در این دو روز نیرو‌های پلیس راه در محورهای استان در آمادگی کامل قرار دارند و در محورهای پرتردد مستقر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس نامحسوس نیز در محورهای استان مستقر هستند افزود: با رانندگانی که تخلفات حادثه را مرتکب شوند بدون اغماض برخورد می‌شود.

عظیمی با اشاره با تاکید براینکه نیروهای کمکی ستادی نیز در  این دو روز در محورهای استان بکارگیری شدند تصریح کرد: حجم ترافیک هم اکنون در محورهای اصلی استان زنجان بیشتر از سایر محورها است.

وی در ادامه از برخورد دو کامیون در محور زنجان_قزوین خبرداد و عنوان کرد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه این حادثه در کیلومتر ۹ لاین شمالی رخ داد افزود: در  این حادثه کامیون ولوو بعد از  برخورد با یک کامیون دیگر از جاده خارج شده بود که بار این کامیون شمش آهن بود که سنگینی بار منجر به کشته شدن هر دو سرنشین شده بود‌.

وی با بیان اینکه سرنشینان دیگر کامیون نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند گفت: سرعت،سبقت ، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه بیشترین تخلفات در محورهای استان زنجان است.

عظیمی در پایان نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه بیشترین عامل تصادفات در استان زنجان خستگی و خواب آلودگی است که رانندگان به این موضوع بی‌توجه بوده و در هنگام خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محورهای استان استان زنجان پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت