Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، محمد القنونو، سخنگوی نیروهای نظامی دولت وفاق ملی لیبی روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای تحت امر این دولت توانسته‌اند ضمن باز پس‌گیری کامل  فرودگاه طرابلس از نیروهای تحت امر خلیفه حفتر، کنترل کامل بر این فرودگاه را در دست بگیرند.

پیش‌تر و در صبح روز چهارشنبه، نیرو‌های دولت وفاق ملی لیبی تحت امر فائز السراج اعلام کردند که آن‌ها به فرودگاه بین المللی طرابلس حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همچنین این را هم گفتند که در مسیر حمله به فرودگاه به تعداد زیادی مین برخورد کردند.

فرودگاه طرابلس، یک فرودگاه بین المللی است و در حدود ۲۷ کیلومتری طرابلس قرار گرفته است. این فرودگاه از سال ۲۰۱۴ بسته شده و کار خود را متوقف کرده است.

در پی سقوط حکومت معمر القذافی، لیبی طی بیش از هشت سال گذشته، صحنه نبرد و درگیری بین دولت قانونی و فرمانده ارتش سابق در این کشور بوده است. خلیفه حفتر، فرمانده سابق ارتش لیبی است که در شهر بنغازی مستقر شده و حملاتی را علیه طرابلس ترتیب می‌دهد. او قصد دارد تا ضمن برکناری دولت السراج، خود امور لیبی را به دست بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دولت وفاق ملی فائز السراج خلیفه حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)