Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@15:21:31 GMT

معرفی بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی در هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۵۷۷

معرفی بازیگران فیلم جدید اصغر فرهادی در هفته آینده

دو بازیگر اصلی جدیدترین ساخته اصغر فرهادی یعنی فیلم "قهرمان" هفته آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در حالی که این روزها نام‌های زیادی در رسانه‌ها به عنوان بازیگران فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی معرفی می‌شوند. روابط عمومی این فیلم اغلب این خبرها را نادرست دانست. ثمین مهاجرانی در این مورد گفت: اخبار منتشر شده پیرامون این فیلم در ماه‌های اخیر اغلب نادرست بوده و از ابتدا فقط با دو بازیگر حرفه‌ای برای این فیلم صحبت شده و تمرینات با این دو بازیگر همچنان ادامه دارد که به زودی با قطعی شدن حضور هر کدام از آنان در فیلم، اسامی‌شان اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین خبر رسمی فیلم «قهرمان» هفته آینده با کامل شدن لیست عوامل پشت دوربین همراه با معرفی بازیگران قطعی این فیلم از سوی روابط عمومی نهمین فیلم اصغر فرهادی منتشر خواهد شد.

گفتنی است تاکنون نام‌های بسیاری از جمله نوید محمدزاده، امیر جدیدی و رعنا آزادی‌ور برای ایفا نقش در "قهرمان" شنیده شده است. از این لیست، نام نوید محمدزاده را به دلیل قرارداد جدیدی که برای بازی در فیلم برادران جلیلوند امضا کرد، می‌توان خط زد.

کد خبر 427031

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصغر فرهادی سینما فیلم سینمایی سینما ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده

مهدیه اصحابی گفت: از امروز جمعه هفتم اردیبهشت تا سه شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا نیز با شیب ملایم افزایشی می‌شود.

او افزود: از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت، اما با ورود جریانات شمالی آسمان ابری می‌شود و شاهد کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد