Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@19:29:29 GMT

واکنش سخنگوی حزب حاکم ترکیه به حوادث آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۰۸۰۷

واکنش سخنگوی حزب حاکم ترکیه به حوادث آمریکا

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه اظهار کرد: مخالف نژادپرستی و خشونت در آمریکا هستیم. هیچ کس ملزم به انتخاب یکی از این‌ها نیست.

وی خاطرنشان کرد: فصل اقدامات تحریک‌آمیز در ترکیه پایان یافت. ما مخالف افرادی هستیم که مساجد، کلیسا‌ها و کنیسه‌ها را هدف قرار می‌دهند و علیه زنان خشونت اعمال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی حزب عدالت وتوسعه ترکیه تصریح کرد: با تمام گروه‌هایی که سعی دارند اعتراضات مشروع در آمریکا را به حوادث خشونت‌آمیز تبدیل کرده و نظم عمومی را برهم زنند، مخالفیم.

چلیک گفت: آخرین اقدامی که علیه فلسطین می‌خواهند به سرانجام برسد، وحشی‌تر از همه‌طرح‌ها در گذشته است. از مخالفت‌ها به این اقدام در آمریکا استقبال می‌کنیم.

او افزود: طرح الحاق بخشی از کرانه باختری به اسرائیل را به‌شدت رد می‌کنیم و بار دیگر به تمام جهان نسبت به این موضوع هشدار می‌دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء حزب حاکم ترکیه نژادپرستی خشونت پلیس حقوق بشر حزب عدالت و توسعه سیروس عسگری امام خمینی آتش سوزی جنگل های زاگرس قیام 15 خرداد طرح شفافیت آراء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی

به گزارش قدس آنلاین ، در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس که یک نسخه آن روز جاری در تارنمای دولت این کشور منتشر شد، آمده است که تحریم‌های جدید، دو گروه اسرائیلی حامی خشونت و چهار متهم به نقض حقوق بشر در کرانه باختری را شامل می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید که خشونت شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی؛ کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان افتاده است
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • واکنش بایدن به اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا