Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی اظهار کرد: کار مجلس جمعی است و نه فردی؛ یعنی اگر نماینده در دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بخواهد موفق شود، قطعاً باید بتواند با تعدادی از نمایندگان همراهی کند. چون کار فردی به نتیجه نمی‌رسد.

وی بیان کرد: چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۲ نماینده محترم که از استان‌های مختلف بودند، در اهواز،  استان خوزستان حضور پیدا کردند، ادامه داد: بازدید نماینده‌ها تنها از منطقه غیزانیه نبود بلکه ابتدا از مناطق حصیرآباد و منبع آب اهواز بازدید کردیم و مشکلاتی را که مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌ازآن به روستاهای غیزانیه رفتیم و جلساتی نیز در مجموعه شرکت‌های نفت تشکیل شد تا ظرفیت استان ازنظر منابع غنی احساس شود. همچنین جلسه‌ای با فعالین و نخبگانی که فعالیت‌های جهادی دارند، تشکیل شد و گزارشی از منطقه کوه عبدالله شهرستان کارون دادند.

نماینده مردم اهواز، به اوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نهایتاً نیز برای اینکه این بازدید یک بازدید معمولی نباشد و فارغ از بحث‌های شعاری باشد، جلسه سه ساعت‌های را با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار کردیم تا تعهداتی که مسئولین دادند، مشخص شود و برای آن‌یک برنامه در نظر گرفتیم که این برنامه قابل‌پیگیری باشد و سعی خواهیم کرد تعهداتی را که برای حل مشکل روستاهای غیزانیه و همچنین بافت فرسوده منبع آب و حصیرآباد داده‌شده را پیگیری کنیم و قولی که مسئولین استانی دادند را حتماً دنبال می‌کنیم.

یوسفی با اشاره به هدف از حضور نمایندگان سایر استان‌ها در خوزستان، تصریح کرد: در مجلس با همراهی این نماینده‌ها، قرار شد اگر مطالبه‌ای از دولت انجام دادیم، در کنار اینکه خود ما مطالبه را دنبال می‌کنیم، این نماینده‌ها نیز کمک کنند تا بتوانیم کار خوب جمعی انجام دهیم و عقب‌افتادگی‌هایی که در استان و حوزه اهواز، به اوی، حمیدیه و کارون داریم را برطرف کنیم.

نماینده مردم اهواز، به اوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید سعی کنیم صدای رسای مردم باشیم و بتوانیم در کشور، هم با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان‌های دیگر و هم در فضای رسانه‌ای، مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانیم و از طرف دیگر مطالبه کنیم.

وی در پایان گفت: در ایام انتخابات و پس از شروع کار مجلس، وعده‌ای را که نتوانم انجام دهم به مردم نمی‌دهم. چون زیبنده و درشان مردم و کارگزاران نیست.

کد خبر 517904 برچسب‌ها استان خوزستان مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران