Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای حضور در لیگ دسته یک، مکاتبه‌های زیادی با اداره‌کل ورزش و چوانان اذربایجان‌غربی و مسوولان مربوطه برای حل مشکلات زیرساختی ورزشگاه‌ها  داشته‌ایم ولی تاکنون، ایرادها و مشکلات به قوت خود باقی‌مانده و سازمان لیگ نیز این بار به دلیل میزبانی هفته‌های پایانی با این موضوع برخورد محکم‌تری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مشکل ورزشگاه تختی نبود نورافکن برای برگزاری بازی‌های همزمان هفته‌های پایانی در ساعات شب و مشکل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیز در خصوص جایگاه تماشاگران و چمن استفاده شده در آن است که مدت‌هاست برای حل آنها تلاشی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: سازمان لیگ از ابتدای این فصل نیز اجازه میزبانی به ارومیه نداده بود که با رایزنی و مکاتبات، حل مشکلات را به تاخیر انداختیم و در خانه از حریفان میزبانی کردیم ولی این بار به دلیل همزمان شدن دیدارهای هفته‌های پایانی، سازمان لیگ در نامه آخر خود انتقال میزبانی به استان غیر از آذربایجان‌غربی را اعلام کرده است.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه اظهار کرد: اگر قرار باشد با توجه به مدعی بودن تیم ۹۰ برای صعود به لیگ برتر، میزبانی به استانی غیر از آذربایجان‌غربی و شهری غیر از ارومیه واگذار شود، بهترین کار کنارکشیدن از لیگ و از دست رفتن سهمیه استان است.

تیم ۹۰ ارومیه اواخر خردادماه مسابقات خود را در لیگ دسته یک فوتبال آغاز خواهدکرد.

سازمان لیگ طی نامه‌ای به دلیل نواقص ورزشگاه تختی و ناتمام بودن ورزشگاه ۱۵هزار نفری، معرفی ورزشگاه در استان دیگر را برای رقابت‌های آتی تیم ۹۰ ارومیه درخواست کرده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال ارومیه نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال ارومیه نود ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال ارومیه نود ارومیه سازمان لیگ لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی