Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار ربیعی‌فر می‌گوید ۳ تن از اعضای باشگاه داماش به کرونا مبتلا شدند.

مازیار ربیعی‌فر سرمربی تیم داماش گیلان در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: ما تمرینات خود را شروع کردیم و سه تن اعضای تیم داماش کرونا گرفتند که دو نفر از آن‌ها از بازیکنان بودند و یکی از آن‌ها از کادر پزشکی دچار این بیماری شدند و الان در قرنطینه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که دیر شروع کردیم اما اوضاع تیم ما بد نیست. امیدوارم در هفته آینده پرداختی داشته باشیم که مشکلات برطرف شود.

او ادامه داد:‌ اینکه ترس و نگرانی وجود دارد شکی نیست اما امیدوارم که این مسابقات به هر نحوی که هست به پایان برسد. این بیماری بالاخره همراه ماست و باید نکات بهداشتی را رعایت کرد. به نظر من باید احتیاط کرد. ما تابع دستورات فدراسیون فوتبال هستیم و هر چیزی بگویند را انجام می‌دهیم. شرایط در این روزها سخت و امیدوارم که هر چه سریع‌تر فصل به پایان برسد.

سرمربی داماش در پایان گفت: بازیکنان در تیم‌های مختلف به لحاظ آمادگی در تمامی تیم‌ها مثل هم هستند و ما هم سعی می‌کنیم که شرایط لازم  را برای موفقیت فراهم کنیم و داماش را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه داماش گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران