Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@05:25:39 GMT

مسعود: لغو لیگ‌ها در اختیار دولت‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۶۲۹

مسعود: لغو لیگ‌ها در اختیار دولت‌هاست

نایب‌رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبی درباره سرنوشت رقابت‌های باشگاهی و ملی این قاره و همچنین لیگ‌های داخلی کشورها بیان کرد.

به گزارش مشرق، عبدالخالق مسعود فاش کرد که تمامی پیشنهادهای ارائه شده از سوی فدراسیون‌های فوتبال غرب و شرق آسیا که در 2 روز گذشته با برگزاری جلسه‌های ویدئویی جمع‌آوری شدند و پس از ترکیب با یکدیگر در جلسه بعدی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

رای ایران و سایر اعضا به ادامه لیگ قهرمانان

نایب‌رئیس عراقی کمیته مسابقات AFC خاطرنشان کرد: ما در جلسه بعدی این کمیته تمامی پیشنهادهای فدراسیون‌های فوتبال غرب و شرق آسیا را پیش‌روی خود خواهیم داشت و با حضور اعضا تصمیم مناسبی را اتخاذ می‌کنیم. تا قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان شرایط منطقه را از نظر شیوع ویروس کرونا کنترل خواهیم کرد، زیرا امنیت باشگاه‌ها و بازیکنان برای ما در اولویت است.

عبدالخالق مسعود در ادامه افزود: قطعاً تمامی مدارک و اسناد به دست‌‌آمده در جلسه بعدی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اتخاذ تصمیم نهایی مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس آن را برای بررسی و تصویب نهایی به کمیته اجرایی AFC ارسال خواهیم کرد.

وی درباره سرنوشت لیگ‌های داخلی کشورها گفت: لغو یا ادامه برگزاری این لیگ‌ها در اختیار فدراسیون‌های محلی و دولت‌هاست. آنها باید با توجه به شرایط موجود در کشورشان تصمیم بگیرند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر ای اف سی کمیته مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال