Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسین سلاح‌ورزی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و نماینده اتاق ایران در شورای عالی بورس، در توئیتی نوشت: ‌مقررات، اصلی‌ترین ضامن پایداری و مولد بودن هر بازار است. مقررات بازار سرمایه ایران، ناکارآمد و نامتناسب با حجم امروز معاملات بورس و پویایی مورد انتظار از آن است. اصلاح و روزآمدسازی این مقررات،گامی ضروری برای حفظ رونق و ثبات بورس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرمایه سرمایه گذاری بورس بازار سرمایه معاملات بورس بازار سرمایه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به سکوهای فیلترشده چطور ممکن می‌شود؟

رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: با توجه به تجربه یک سال گذشته که پیشرفتی در حوزه دسترسی به سکوهای فیلتر شده نداشتیم، دو راهکار جایگزین پیدا شد که با کمک ابزارهای فنی و دوستان دانش بنیان توانسته‌اند ساز و کاری بگذارند که قوانین و مقررات ما پیاده و در دسترس قرار بگیرد و اکنون در مرحله آزمایش قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سید محمد امین آقامیری- رئیس مرکز ملی فضای مجازی در حاشیه یک جلسه درباره برنامه این مرکز برای رفع فیتر پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی اظهار کرد: اتفاق مهمی که افتاد ما در ساز و کار قبلی خود اعلام کردیم که سکوی خارجی باید تعهد دهد اما با توجه به تجربه یک سال گذشته در این زمینه که پیشرفتی در این حوزه نداشتیم، دو راه کار جایگزین پیدا شد.

وی افزود: سکوها یا دسترس هستند یا مارا تحریم کرده‌اند یا مسدود هستند. سکوهای تحریمی را قرار شد مجوز ابزارهای تحریم شکن صادر شود تا در اختیار مردم قرار بگیرد. درباره سکوهای مسدود شده اگر کسی به نمایندگی از آنها یا به وسیله واسطه مذارکاتی انجام دهند که قوانین و مقررات ما را رعایت کنند در نتیجه مشخص می‌شود. درحال حاضر کارهایی شروع شده و به صورت شخصی یکی دو نمونه آزمایش کردم که خوب بوده است.

آقامیری در ادامه گفت: در واقع از طریق سکوهای داخلی و ابزار های فنی توانسته‌اند سکوهای خارجی را درچارچوب مقررات در دسترس قرار دهد. چیزی که برای ما اصل است پیاده شدن قوانین و مقررات است که با کمک ابزارهای فنی و دوستان دانش بنیان توانسته‌اند ساز و کاری بگذارند که قوانین و مقررات ما پیاده و در دسترس قرار بگیرد و به صورت کلی درحالت آزمایش است؛ اما طبق بررسی‌ها سرعت و کیفیت طرح خوب بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام
  • پلتفرم‌های فیلترشده در دسترس قرار می‌گیرند؟
  • از فعالیت‌های گردشگری روستای کرگان حمایت می‌شود
  • اعلام ساعت کاری ادارات گلستان در ماه مبارک رمضان
  • دورنمای بورس در سال جدید
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • تکلیف سکوهای فیلترشده چه می‌شود؟
  • دسترسی به سکوهای فیلترشده چطور ممکن می‌شود؟
  • بازار سرمایه منفی شد
  • بورس همچنان تلخ به کام سهامداران