Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@08:04:04 GMT

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جمع تظاهرکنندگان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۸۴۳

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جمع تظاهرکنندگان پیوست

رئيس مجلس نمایندگان آمریکا به جمع معترضانی پیوست که در مقابل ساختمان کنگره این کشور در اعتراض به نژادپرستی پلیس علیه سیاه‌پوستان تظاهرات کرده بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی در بیرون ساختمان کنگره آمریکا در میان معترضان ظاهر شد و با آنان همراهی کرد.

وی در حالی که ماسک بهداشتی بر صورت داشت، به همراه کارمندان و محافظان خود به تظاهرکنندگان پیوست؛ این اقدام در حالی انجام می‌شود که دموکرات‌ها صحبت‌هایی درباره پیشنهاد قانونی در پاسخ به قتل یک سیاه‌پوست به‌وسیله پلیس آمریکا مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئيس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین در حالی به معترضان پیوست که دو روز پیش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دستور داده بود تجمع‌کنندگان در مقابل کاخ سفید را سرکوب و متفرق کنند تا او بتواند برای عکس گرفتن به کلیسایی در نزدیکی آنجا برود.

پلوسی در چند روز گذشته که شعله اعتراض در آمریکا برای محکوم کردن خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان و نژادپرستی نهادینه شده در این کشور برافروخته شده، از ترامپ به دلیل کوتاهی در آرام کردن مردم انتقاد کرده است.

حضور نانسی پلوسی در جمع تظاهرکنندگان آمریکایی

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: واشنگتن نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تظاهرکنندگان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا تخلیه تظاهرکنندگان طرفدار غزه را از محوطه دانشگاه به تعویق انداخت.

ریاست دانشگاه کلمبیا ضمن اعلام این خبر افزود که مذاکرات با تظاهرکنندگان حامی فلسطین پیشرفت نشان داده و این مذاکرات همچنان ادامه دارد و پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه دعوت نشده است.

این خبر در حالی است که شبکه ان بی سی آمریکا اعلام کرد که بر اساس آمارها، دانشجویان ۴۰ دانشگاه در آمریکا و کانادا برای اعلام همبستگی با غزه تحصن کرده اند.

منابع خبری هم اعلام کردند که پلیس آمریکا تحصن دانشجویان دانشگاه ایندیانا را در حمایت از غزه و فلسطین هدف حمله قرار داد. این حمله پس از آن صورت گرفت که تحصن کنندگان حاضر به جمع کردن چادهای نصب شده در محوطه دانشگاه نشدند.

به گفته منابع مذکور، پلیس دست‌کم ۳۳ دانشجوی معترض به نسل کشی در غزه را در این دانشگاه بازداشت کرده است.

کد خبر 6088861

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان آکسفورد به سفر پلوسی
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد