Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:09:43 GMT

رقابت بدمینتون بازان قم در لیگ برتر 99

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۱۹۱۰

رقابت بدمینتون بازان قم در لیگ برتر 99

دبیر هیأت بدمینتون استان قم گفت: بدمینتون‌بازان قم امسال در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

علی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از سال‌ها غیبت قم در لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور خوشبختانه در سال 1398 در این موضوع یک دستاورد بزرگ نصیب ورزش قم و خانواده پرتلاش بدمینتون شد و شاهد صعود تیم هیأت قم به لیگ برتر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیمی متشکل از کادر فنی و بازیکنان بومی در مسابقات فصل قبل لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران حضور یافت و به لطف خدا، تدابیر کادر فنی و همت و تلاش بازیکنان مستعد و پرتوان خود به دسته بالاتر رفت تا امسال شاهد رقابت نخبه‌های بدمینتون قم با بهترین‌های بدمینتون کشور باشیم.

دبیر هیأت بدمینتون استان قم در ادامه از برگزاری جلسه هماهنگی باشگاه‌های حاضر در پیکارهای فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته اول مردان و زنان باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: این جلسه با حضور مسوولان فدارسیون و نمایندگان باشگاه‌ها به شکل آنلاین برگزار شد تا در خصوص لیگ‌های جدید تصمیم‌گیری شود.

وی ابراز کرد: در این جلسه نکاتی در مورد برگزاری رقابت‌ها امسال با توجه به شرایط موجود بر اثر شیوع بیماری کرونا بحث و بر لزوم حفظ و رعایت فاصله اجتماعی به منظور محافظت از بازیکنان و مربیان تبادل نظر شد، ضمن اینکه نحوه برگزاری، مبالغ واریزی باشگاه‌ها، چگونگی و زمان ثبت‌نام نیز مورد بررسی قرار گرفت.

فرجی در ادامه به شروع مجدد فعالیت‌های همگانی، قهرمانی و آموزشی این رشته با مجوز ستاد مقابله با کرونا اشاره و ابراز کرد: برنامه‌های هیأت در تالار زنده‌یاد فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان اجرا می‌شود و از تمام ورزشکاران با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواسته‌ایم، با حوله و کفش تمیز مخصوص وارد سالن شوند، ضمنا بطری آب شخصی، ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی دست همراه داشته باشند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ورزش بدمينتون كرونا باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!