Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: برای یکسان‌سازی طرح‌های مناسبتی شهرداری همدان مرکز طراحی و آفرینش‌های هنری در تالار قرآن همدان ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، روح‌الله وجدی هویدا در دیدار با مدیر شهرداری منطقه 3 همدان با اشاره به لزوم همکاری‌های بیشتر اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به عنوان یکی از سازمان‌های ده‌گانه شهرداری برای پیشبرد بهتر اهداف خود به دنبال همکاری و هماهنگی بیشتر با سایر حوزه‌ها و مدیران شهرداران مناطق همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: به دنبال این هستیم تا این جلسات به صورت دوره‌ای و مداوم با مدیران شهرداری مناطق همدان برگزار شود تا بتوانیم از پیشنهادات و انتقادات مدیران در پیشبرد اهداف و چشم انداز سازمان در سال 99 استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 99 برنامه جامعی را برای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نوشته‌ایم، گفت: از جمله اهداف ما رسیدن به شهری مشارکت‌جو است همچنین سازمان ما به دنبال محتواسازی با رویکرد محله‌محوری خواهد بود.

وجدی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی بحث هماهنگ‌سازی مناطق در برگزاری برنامه‌ها را داریم به همین دلیل مرکز طراحی و آفرینش‌های هنری در تالار قرآن همدان ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به حوزه اجتماعی سازمان بیان کرد: در حوزه اجتماعی مهم‌ترین اتفاق ما شورای اجتماعی محلات بوده که تا پایان شهریور ما 68 محله در مجموع دارای شورای اجتماعی خواهند شد.

وی عنوان کرد: در صورت اجرای مناسب شورای اجتماعی محلات یک بار بزرگ از روی شهرداری برداشته خواهد شد.

محمدرضا فیضی منش مدیر شهرداری منطقه 3 نیز در این جلسه با اشاره به اعلام آمادگی این منطقه برای همکاری و هماهنگی با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: مردم سهامداران اصلی شهرداری هستند و ما برای مردم کار می‌کنیم و خدمتگذار آنها هستیم.

فیضی منش افزود: باید نظرات مردم در تمام مباحث از جمله فرهنگی و اجتماعی برای مهم باشد همچنین سلیقه‌های مختلف مردم شهر باید در تمامی برنامه‌ریزی‌ها و کار‌های ما دیده شود به همین دلیل شهرداری منطقه 3 این آمادگی را دارد در تمامی برنامه‌ها با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان همکاری‌های لازم را انجام دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تالار قرآن سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین‌المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد، با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، بیان کرد: ریش‌سفیدان و مسئولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم‌گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعدادهای سیستان و بلوچستان کمک کند.

وی با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد و محروم نیست ادامه داد: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

شریفی تشریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیش‌کسوتان و ریش‌سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.

وی افزود: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چندبرابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرح‌های بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.

 معاون استاندار گفت: ما به‌اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ‌ساز شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه‌تمام است، تأکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب‌ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.
 
گفتنی است؛ هم‌زمان با برگزاری آیین پایانی دومین رویداد از محله و مدرسه تا انجمن، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه زابل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی