Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جلیل روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصادف در حدود ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به وقوع پیوست و بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

وی افزود: به علت برخورد شدید هر دو خودرو ، ۲ جوان افغان سرنشین پژو پارس به سبب مصدومیت شدید در دم و در صحنه جان باخت.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: یک مصدوم دیگر بعد از اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل ابراز داشت: مصدوم سوم پس از انتقال به بیمارستان یاسوج نیز جان خود را از دست داد.

وی تاکید کرد: بر اساس گفته مشاهدان عینی این حادثه، خودروی زانتیا به سبب سرعت زیاد چپ کرده است و پس از برخورد با این خودروی پژو پارس از صحنه حادثه متواری شده است.

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جاده تنگ کناره یکی از جاده های بسیار خطرناک در این استان است و هر ساله تصادف با فوتی بالا در این محل روی می دهد.

حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶ هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان ۱۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۵۰۵ کیلومتر راه اصلی، یکهزار و ۲۳۸ کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.

این استان دارای بیش از ۴۰ گردنه خطرناک و حدود ۱۵۰۰ کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج کهگیلویه وبویراحمد تصادفات جاده ای یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان