Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر ستاد مقابله با کرونا وزارت صمت گفت: صاحبان واحدهای کسب و کار صنفی آسیب دیده از کرونا که دارای لیست بیمه کارفرمایی یا خویش فرما هستند برای دریافت تسهیلات به سامانه کارا مراجعه کنند. تاریخ انتشار: 10:58 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۲۴۳ خبرگزاری میزان - براساس اعلام وزارت صمت؛ گلپور با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: اقدامات ارزشمند دولت و ستاد ملی کرونا در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور با مشارکت نهاد‌های انقلابی و همراهی مردم ایران در این برهه حساس با قیاس سایر کشور‌های پیشرفته در کنترل و مدیریت بیماری کرونا، موجب سرافرازی مجدد نظام در جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برخورد قاطع بازرسان اصناف با سوداگران ناامنی در بازار خودرو دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور، با اشاره اینکه دولت در تلاش است در صورت تأمین منابع مالی سایر کسب و کار‌های آسیب دیده را نیز تحت پوشش تسهیلات قرار دهد، گفت: کلیه صاحبان واحد‌های کسب و کار صنفی آسیب دیده شدید از بیماری کرونا در سطح کشور که دارای لیست بیمه کارفرمایی یا خویش فرما هستند، مجازند با مراجعه به سامانه کارا نسبت به ثبت نام دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: میزان تسهیلات به ازای هر نفر شاغل دارای لیست بیمه از ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان بر مبنای دایر یا غیردایر بودن کسب و کار و بازپرداخت ۲۴ ماهه با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت اقساط ابتدای مهر سال جاری عنوان کرد.

دبیر ستاد مقابله با بیماری کرونا وزارت صمت در پایان تاکید کرد: صاحبان کسب و کار‌های مشمول مصوبه اعم از صنفی و غیر صنفی سریعاً به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام به عمل آورند.

صندوف مشمول به شرح زیر است:

مراکز تولید و توزیع صنایع دستی

مراکز تولید و فروش پوشاک، کیف و کفش

مراکز باشگاه‌ها و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی

مراکز و مؤسسات فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و آموزشی

مراکز توزیع آجیل و خشکبار، بستنی و آبمیوه و قنادی‌ها

رانندگان مسافر برون شهری جاده‌ای، هوایی، ریلی و دریایی

آموزشگاه‌های رانندگی، گرمابه‌ها، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی

مراکز تولید و فروش غذا‌های آماده اعم از رستوران‌ها و بوفه‌ها، طباخی‌ها، تالار‌های پذیرایی، قهوه خانه‌ها و اغذیه فروشی‌ها

مراکز مربوط به گردشگری، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، موزه‌ها و مراکز اقامتی و گردشگری و بوم گردی   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت صمت سامانه کارا آسیب دیده کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود