Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در راستای فعالیت‌های متنوع خود به منظور نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه از متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا ۳ سال ساخت ثبت نام می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت‌های تولید کننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صمت و مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.rpf.rmto.ir برای نوسازی خودرو خود اقدام کنند، عنوان کرد: این کامیون‌ها نباید بیش از ۳ سال از زمان ساخت آنها گذشته باشد و ساخت کشورهای اروپایی، ژاپن و کره جنوبی بوده و از نظر ایمنی، کیفیت و آلایندگی محیط زیست در زمان‌های ساخت مورد تأیید دستگاه‌های ذیربط باشد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول اولویت با کامیون‌های دارای ظرفیت مندرج در کارت مشخصات وسیله نقلیه زیر ۱۸ تن و بالاتر است، ادامه داد: واردات هر یک دستگاه کامیون منوط به اسقاط حداقل یک دستگاه کامیون که از زمان ساخت آن بیش از ۲۵ سال گذشته باشد، است.

شکری افزود: مجموع ناوگان حمل و نقل باری سبک، نیمه سنگین و سنگین استان بیش از ۳۲ هزار دستگاه بوده که متوسط سن این ناوگان بالای ۱۵ سال است و باید برای بهره وری بیشتر حمل و نقل از این فرصت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باری استان استفاده کرد.

کد خبر 4941259

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نوسازی ناوگان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند عید سعید فطر آتش سوزی امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است