Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@20:34:57 GMT

آغاز مرحله دوم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در اهرم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۲۷۰۴

آغاز مرحله دوم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در اهرم

شهردار اهرم از آغاز مرحله دوم جمع‌آوری سگ‌های ولگرد این شهر در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، قاسم شکوه اظهار کرد: با توجه به دغدغه و نگرانی خانواده‌های اهرمی از پرسه سگ‌های ولگرد، از ۱۷ اردیبهشت کار جمع‌آوری این سگ‌ها از سطح شهر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به معضل سگ‌های ولگرد در شهر اهرم تصریح کرد: از اوایل اسفند ماه سال گذشته مرحله اول طرح جمع آوری سگ‌های ولگرد در شهر اهرم آغاز شد که تا اوایل اردیبهشت سال جاری ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اهرم خاطرنشان کرد: در مرحله اول با کمک نیروهای محلی تعدادی از سگ‌ها جمع آوری شد و به کمپی که جهت نگه داری آنها شهرداری ایجاد کرده بود انتقال داده شد.

شکوه اضافه کرد: متأسفانه بخاطر آسیبی که به یکی از نیروهای جمع آوری بخاطر حمله سگ‌ها وارد شد کار متوقف شد که بعد از این اتفاق و بهبود ایشان تصمیم داریم مرحله دوم را از هفته آینده آغاز کنیم.

وی عنوان کرد: از افرادی که در این خصوص می‌توانند به کمک شهرداری بیایند درخواست همکاری و همراهی کرد و تاکید نمود حق‌الزحمه افرادی که همکاری کنند پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 427056

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری سگ های ولگرد شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند. البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ است.

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، ‌می توانند جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

تبصره ۲ - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره ۴ –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۶ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۷ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

کد خبر 849448 منبع: تسنیم برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • جمع‌آوری ۱۵۰ سگ بدون صاحب از سطح نصیرشهر
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • آغاز دور جدید اکتشافات چین در نیمه پنهان ماه
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود