Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، شهری و اجتماعی به چشم می‌خورد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار متعددی در حوزه‌های فرهنگی، شهری و اجتماعی به چشم می‌خورد که بخشی از مهمترین آنها به شرح زیر است:

مهار آتش‌سوزی در ارتفاعات بولوار نماز مشهد 

 آتشپاد دوم امیر عزیزی، مدیرعامل آتش نشانی مشهد اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه، 14خرداد، در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در ارتفاعات بولوار نماز ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه‌های 47 ،23، 40 آتش‌نشانی مشهد را به محل حادثه در حوالی بولوار کاوه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، بخشی از ارتفاعات مشرف به بولوار نماز به مساحت 2هزار مترمربع در چندین نقطه دچار آتش‌سوزی شده و  حریق در حال گسترش و سرایت به اطراف بود که آتش‌نشانان به همراه گروه‌های مردمی که در محل حضور داشتند اقدام به مهار  این آتش‌سوزی  کرده و از سرایت حریق به سایر مناطق جلوگیری کردند.

از گوشه و کنار خراسان رضوی| ظرفیت 5 میلیارد دلاری صادرات در استان وجود داردموتورسیکلت‌های 250 سی سی به بالا حق تردد در معابر خراسان رضوی را ندارندشرکت‌های مسافربری خراسان رضوی در مرز ورشکستگی قرار دارند؛ برآورد خسارت یک میلیاردی

نکته مهم در طراحی استارتاپ‌ها

شهریار آل‌شیخ، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد در اولین جلسه استارت آپ آنلاین با رویکرد «ایمن‌سازی کسب ‌و کارها در دوران کرونا و پس از کرونا» اظهار داشت: بیزینس مدل‌های جدید و استارتاپ‌ها احتیاج فراوانی به پروسه تخریب خلاق و ایجاد ساختارهای جدید دارند. تخریب خلاق نیز نیازمند تفکر انتقادی است که باید در سرفصل دروس آموزشی در نظام آموزشی ما گنجانده شود.

وی گفت: نکته بسیار مهم در طراحی استارتاپ ها موضوع سبک زندگی در روزگار مدرن است. در یک بازه هزار ساله تا گذشته نه چندان دور، سبک زندگی جوامع به شکل ثابت و با تغییرات بسیار جزئی ادامه دار بود اما از چند دهه گذشته تغییرات چشمگیر در تکنولوژی ها سبب تغییرات شدید در سبک‌های زندگی شده است.

 پیش‌بینی رگبار پراکنده باران در ارتفاعات خراسان‌رضوی

براساس پیش‌بینی هواشناسی، در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، فارس و هرمزگان رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 روز شنبه کاهش دما در نوار شمالی کشور به دلیل نفوذ جریانات خنک شمالی رخ می‌دهد و هوای خنک تا اواسط هفته آینده در نوار شمالی کشور ماندگار است.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی گوشه و کنار آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیرحسین قناد ظهر سه شنبه در نشست خبری ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: در دور اول انتخابات رفتارهای خلاف و مذموم انتخاباتی صورت گرفت که همه آنها با گفت‌وگو و تذکر حل و تنها سه پرونده تشکیل شده است.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی قانون انتخابات مجلس مرداد ۱۴۰۲ مصوب شد و این قانون تاکنون عملیاتی نشده بود.

وی ادامه داد: با توجه به جدید بودن قانون طی شش جلسه برای مجموعه‌های قضائی تبیین اولیه درست انجام شد و چالش‌ها و نکات مهمی که دادستان‌ها و ناظرین بر انتخابات با آن روبرو می‌شدند و مشکلاتی که پیش بینی می‌کردیم در کتابی تألیف و در اختیار کلیه دست اندرکاران انتخابات قرار گرفت.

قناد بیان کرد: یکی دیگر از نوآوری‌ها استفاده نامزدها از فضای مجازی بود و ستادی در این خصوص تشکیل و فعالیت نامزدها را در استان رصد می‌کرد.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خصوص فضای تبلیغاتی نامزدها اضافه کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که فقط در شهرستان مشهد برگزار می‌شود، کلیه فضای مجازی در اختیار این دو نامزد قرار گرفته است و همچنین فضاهای شهرداری مشهد در اختیار این دو نامزد گذاشته شده است.

وی گفت: یکی از از نوآوری‌های قانون جدید این است که تخلفات را در فضای مجازی احصا کرده است و همه چیز شفاف است و در زمان رسیدگی به جرم‌ها مجازات‌هایی برایش در نظر گرفته است.

قناد با تاکید بر اینکه دادستان استان تاکید بر اصل سازش و حل مشکلات با گفتگو دارد، اظهار کرد: بد اخلاقی‌های انتخاباتی در استان اتفاق افتاد اما همه آنها طی گفتگو حل شد و تنها دو الی سه پرونده تشکیل شده است که تا زمان نهایی شدن نمی‌توانیم در مورد جزئیات اطلاعاتی بیان کنیم.

دادیار معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: همه ما باید به این نکته توجه کنیم که اگر کاری خلاف انجام می‌شود تنها زمانی می‌توان برای آن تشکیل پرونده داد که اصل قانونی بودن جرم، برای آن محرز شود.

کد خبر 6099626

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده جرایم انتخاباتی خراسان رضوی در دور اول
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت