Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه رسمی لیگ برتر تصویری از سوپر گل ستاره ایرانی برایتون مقابل چلسی را به نمایش گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل علیرضا جهانبخش در هفته بیست و یکم فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی که به زیباترین شکل ممکن به ثمر رسید، در دوران تعطیلی مسابقات فوتبال بارها بهانه‌ای شد تا در مقاطع مختلف و برای جلب توجه بیشتر تماشاگران، در صفحات مختلف فضای مجازی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز که سوم ژوئن و مصادف با «روز جهانی دوچرخه» است، صفحه رسمی لیگ برتر انگلیس در اینستاگرام، تصاویری از گل‌های دیدنی قیچی برگردان طی این فصل و سال‌های اخیر منتشر کرده که یکی از آنها به گل تماشایی علیرضا جهانبخش اختصاص دارد.

با توجه به اینکه در کشور انگلیس به ضربه‌های قیچی برگردان، ضربه‌ی دوچرخه گفته می‌شود، این تصاویر در سوم ژوئن منتشر شده که نخستین عکس در این پست اینستاگرامی برای گل ستاره ایرانی برایتون است.

جهانبخش که در سال نخست بازی در لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشده بود، در هفته بیستم این رقابت‌ها مقابل بورنموث موفق به انجام این کار شد و یک هفته بعد هم در دیدار با چلسی که به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، ارسال لوئیس دانک از جناح راست زمین را با ضربه قیچی برگردان استثنایی وارد دروازه آبی‌های لندن کرد تا تصویر ماندگاری از او ثبت شود.

گل‌های قیچی برگردان امره جان(لیورپول به واتفورد)، وین رونی(منچستر یونایتد به منچستر سیتی)، اندی کارول(وستهم به کریستال پالاس)، کریستین بنتکه(لیورپول به منچستر یونایتد) که تمام آنها طی فصول اخیر به ثمر رسیده، دیگر تصاویری است که به مناسبت روز جهانی دوچرخه در صفحه اینستاگرامی لیگ برتر انگلیس می‌بینیم.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون برایتون تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو لیگ برتر انگلیس قیچی برگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟