Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، عبدالمهدی افضلی، رئیس اداره خدمات و پشتیبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با اعلام این خبر اظهار داشت: با درخواست رؤسای آموزش و پرورش بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و امیدیه از مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان عزیز و همچنین کاهش نگرانی خانواده‌های محترم آنان در ایام برگزاری امتحانات با دستور دکتر غلام پور مدیرعامل محترم شرکت و با هماهنگی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر، بندر امام خمینی، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی، تأمین ماسک و دستگاه ضدعفونی دست جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس در دستور کار شرکت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح نحوه توزیع ماسک و دستگاه‌های ضدعفونی گفت: 10 هزار ماسک به ۱۲ حوزه امتحانی شهرستان بندر ماهشهر اهداء و ۱۲ عدد دستگاه ضدعفونی در حوزه‌های امتحانی منتخب آموزش و پرورش مستقر شده است؛ همچنین 7 هزار ماسک به آموزش و پرورش بندر امام جهت ۱۱ حوزه امتحانی تقدیم شده است و ۱۱ دستگاه ضدعفونی دست مستقر گردیده است.

افضلی ادامه داد: 5 هزار ماسک و ۵ دستگاه ضدعفونی دست نیز در اختیار آموزش و پرورش هندیجان جهت ۵ حوزه امتحانی قرار داده شده است.

رئیس اداره خدمات و پشتیبانی شرکت پتروشیمی امیرکبیر همچنین گفت: برای ۶ حوزه امتحانی در امیدیه نیز، 6 هزار ماسک اهدا و ۶ دستگاه ضدعفونی دست هم مستقر گردیده است.

وی در خاتمه تأکید کرد: همچنین ضدعفونی کردن کلیه حوزه‌های امتحانی مناطق مذکور به‌وسیله تیم‌های ضدعفونی پتروشیمی امیرکبیر به‌صورت مستمر تا پایان امتحانات در تیرماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی امیرکبیر با هماهنگی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه ویژه و اداره بهداشت شهرستان بندر ماهشهر، از زمان بالا رفتن شیوع کرونا در خوزستان مجدداً اقدامات حمایتی خود را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی به شهروندان در دستور کار قرار داده و در این راستا با رسیدن ایام امتحانات، ضدعفونی شبانه‌روزی مدارس و تأمین اقلام بهداشتی دانش آموزان در این ایام را بر عهده گرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی امیر کبیر شرکت پتروشیمی امیرکبیر دستگاه ضدعفونی دست آموزش و پرورش حوزه امتحانی بندر ماهشهر هزار ماسک بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان خوزستان، یک هزار فقره سند مالکیت حدنگاری مربوط به شهرک «بنوار ناظر» شهرستان اندیمشک و روستای «دونه» شهرستان امیدیه را به نمایندگی از مالکین به تعدادی از مردم این مناطق اهدا کرد.

وی در آئین اهدای این اسناد که با حضور رئیس کل دادگستری استان، اعضای شورای اداری شهرستان و تعدادی از مردم این مناطق در شهرستان اندیمشک برگزار شد، با عذرخواهی از مردم این دو منطقه بابت تأخیر در تثبیت مالکیت آن‌ها در سالیان گذشته به دلیل برخی اختلافات مالکیتی و بین دستگاهی گفت: اقدام هماهنگ دستگاه قضائی و ثبت استان، فرمانداری، شورای اداری و نماینده مردم شهرستان در مجلس نمونه یک همکاری خوب بین نمایندگان سه قوه در رفع موانع است و این هم افزایی و حرکت‌های جهادی باید برای ایجاد رضایت‌مندی مردم تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان ثبت از همه دستگاه‌های مرتبط با زمین در این شهرستان خواست تا با همکاری دستگاه قضائی و ثبت استان، هرچه زودتر نسبت به صدور اسناد مالکیت تمامی متصرفین شهرک «بنوار ناظر» و اتمام حدنگاری کامل شهرستان اقدام کنند.


دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، امروز مالکیت مردم بر اموالشان با جدیت و به بهترین نحو از سوی سازمان ثبت و دست در سراسر کشور تثبیت و یا در حال انجام است و روز به روز مزایای بهره‌مندی از سند رسمی در حال گسترش است.

در این جلسه همچنین زمانی اصل فرماندار اندیمشک هم، رفع مشکل مالکیتی این شهرک بعد از ۴۶ سال با همت ثبت، دادگستری، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌ها را اقدام بسیار مهمی در رفع اختلافات و دستیابی مردم به حق و حق و شأن دانست و گفت: جهش در ارائه خدمات ثبتی در چند سال اخیر کاملاً محسوس است.

گفتنی است، با صدور و اهدای این اسناد، تعداد اسناد حد نگار روستایی صادره از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون در استان خوزستان به ۷ هزار و ۵۶۰ فقره سند رسیده است.

کد خبر 6087242

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم