Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج بیت اللهی درجلسه ستاد ثبت نام ناحیه دو بندرعباس ضمن تاکید بر دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان اظهار کرد: برنامه ریزی و تمهید مقدمات به منظور ثبت نام دانش آموزان در محیطی امن و آرام و تحقق تکریم و کرامت انسانی از ماموریت های مهم نظام تعلیم و تربیت کشوراست.

وی ضمن اشاره به سیاست های وزارت متبوع افزود: کاهش تمرکز و تفویض اختیار به مناطق و مدارس این فرصت را برای مدیران فراهم ساخت که با خلاقیت و ایجاد ساز وکارهای مناسب با توجه به شرایط جغرافیایی، بومی و محلی جهت اجرایی نمودن فرآیند ثبت نام دانش آموزان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا، از همه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به منظور سهولت امر ثبت نام و جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی استفاده شود.

بیت الهی همچنین راه اندازی و استفاده از سامانه الکترونیکی جهت نوبت دهی و پیش ثبت نام دانش آموزان با توجه به منابع و امکانات مدرسه و منطقه را مورد تاکید قرار داد.

وی ضمن اشاره به اینکه راه اندازی شبکه شاد به منظوراستمرار یادگیری و یاددهی دانش آموزان و تداوم جریان آموزش در ایام تعطیلی مدارس یک تحول آموزشی است، گفت: مدیران مدارس از این ظرفیت جهت معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی، منابع و نوع امکانات جهت اطلاع دانش آموزان و خانواده ها استفاده کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: به استناد ماده ۳۰ آیین نامه اجرایی مدارس برگزاری آزمون و هر گونه مصاحبه از دانش آموزان در مدارس دولتی و غیر دولتی ممنوع است.

تا کنون پیش ثبت نام بیش از ۱۹ هزار نفر دانش آموز کلاس اولی در مدارس استان انجام شده است.

کد خبر 4941348

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان ثبت نام دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند آتش سوزی عید سعید فطر امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا ثبت نام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی