Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احسان سلیمانی معاون اداره کل دامپزشکی لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار رأس دام سنگین شامل گاو و گوساله در استان علیه بیماری تب برفکی واکسینه کرده‌ایم، اظهار داشت: همچنین حدود ۳۲۰ هزار رأس دام سبک شامل گوسفند و بز در ابتدای سال جاری علیه این بیماری واکسینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی عنوان کرد: خوشبختانه بیماری در استان کاملاً تحت کنترل است و در این راستا درخواستی که از دامداران داریم این بوده که با اکیپ‌های واکسیناسیون همکاری لازم را داشته باشند.

او تاکید کرد: بیماری تب برفکی علائمی دارد که ممکن است با بیماری‌های دیگر اشتباه گرفته شود و در این راستا لازم است در صورت بروز بیماری و وجود کانون بیماری دامپزشکی‌های شهرستان در جریان قرار گیرند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی واکسیناسیون دام وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن جوشن عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: انجام فازهای مختلف واکسیناسیون سراسری جمعیت دامی در استان خوزستان به طور کامل رایگان بوده و از دامدار هیچ گونه وجهی دریافت نخواهد شد.

وی افزود: اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون با مشارکت اکیپ‌های دولتی دامپزشکی خوزستان و اکیپ‌های بخش غیر دولتی استان و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص به صورت رایگان انجام می‌شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان خبر داد: همزمان با اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان تیم‌های ویژه‌ای از دامپزشکی استان نظارت میدانی بر این طرح‌ها را به صورت کاملاً سرزده انجام می‌دهند.

وی با اشاره به وجود بیش از چهار میلیون رأس دام سبک و بالغ بر ۳۰۰ هزار رأس دام سنگین در خوزستان گفت: با انجام فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان در طول سال توسط اداره کل دامپزشکی استان توانسته‌ایم ضمن حفظ سرمایه‌های دامی استان نیز نقش کلیدی را در تأمین امنیت غذایی و سلامت جامعه ایجاد کنیم.

کد خبر 6098453

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • سمپاشی مزارع گندم ارومیه علیه سن غلات و علفهای هرز
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • دلیل اختلال در پروازهای خرم آباد ؛ یک عروسی شهر را بهم ریخت !
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند