Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان شرکت ها، مشاغل و تجارت ایتالیا با اعلام اینکه 80 درصد از رستوران‌هایی که بازگشایی شده اند با کاهش گردش مالی همراه بوده اند، درباره تعطیلی 100 هزار واحد صنفی فعال در این حوزه هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان "آسکا نیوز"، این سازمان با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در این کشور و بازگشایی رستوران‌ها و کافه‌ها در ایتالیا پس از اجرای مرحله دوم طرح مقابله با ویروس اعلام کرد: تداوم فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های فعال در زمینه رستوران داری و کافه‌ها با خطر مواجه است و به طور تقریبی، 100 هزار رستوران و کافه در سطح کشور، با خطر تعطیلی و بسته شدن قطعی مواجهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"جانکارلو بانکیئری"، رئیس این سازمان گفت: اکنون این بخش از اقتصاد کشور، بدترین بحران تاریخ خود را تجربه می‌کند. حدود 80 درصد از کافه‌ها و رستوران‌هایی که در مرحله دوم بازگشایی شده اند، شاهد نصف شدن گردش مالی خود هستند. از هر 3 کارفرما بیش از 1 کارفرما بیم آن دارد نتواند به فعالیت‌های اقتصادی اش ادامه دهد. آن‌ها حتی امکان توقف کامل فعالیت‌های خود را در آینده رد نمی‌کنند. چرا که هزینه‌های نگهداری و اداره واحد‌های صنفی، افزایش یافته و از یک طرف نیز مصرف (خانواده ها) به شدت کاهش یافته است. این موضوع نیز ناشی از عدم قطعیت و نااطمینانی به آینده است. وی افزود: حمایت‌های دولت تاکنون نتوانسته است شرایط را تغییر دهد. تاخیر‌ها و ناکارآمدی‌ها نیز موجب شده است ابزار‌های به کار گرفته شده برای مقابله با بحران، ناکارآمد باشد. او ادامه داد: لازم است کار‌های بیشتری انجام شود. اولویت، تضمین حفظ فعالیت شرکت هاست؛ تا زمانی که این مرحله اضطراری برطرف شود. ما باید هرچه زودتر دست بکار شویم. چرا که در لحظه‌های تعیین کننده‌ای بسر می‌بریم. موسسه ملی آمار ایتالیا (ایستات) نیز در تازه‌ترین گزارش خود درباره شرایط اشتغال در این کشور اعلام کرد: در ماه آوریل امسال (فروردین 99) در مقایسه با مارس امسال (اسفند 98)، همه گیری ویروس کرونا تاثیر قابل توجهی بر بازار اشتغال داشته است. تعداد 300 هزار نفر از افراد شاغل در ایتالیا کاسته شده است. طی این دو ماه، در مجموع 400 هزار نفر از آمار شاغلان کسر شده است. در مقایسه با آوریل پارسال نیز حدود 500 هزار نفر کاهش یافته است؛ بنابراین شاهد کاهش اشتغال 1 ممیز 5 دهم درصدی برابر با 143 هزار نفر زن، 1 درصدی برابر با 131 هزار نفر مرد، 1 ممیز 1 دهم درصدی برابر با 205 هزار نفر نزد کارمندان و 1 ممیز 3 دهم درصدی برابر با 69 هزار نفر، نزد افراد خویش فرما هستیم؛ بنابراین میزان اشتغال با 7 دهم درصد کاهش به 57 ممیز 9 دهم درصد رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رستوران ایتالیا درصدی برابر دهم درصد هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بانوی پیر (یوونتوس) که در بازی رفت با زدن دو گل، اندوخته مناسبی جمع کرده بود؛ در بازی برگشت و در ورزشگاه المپیک رم به مصاف لاتسیویی رفت که آمده بود تا بازی قبلی را جبران کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • (ویدیو) ماجرای تعطیلی پنج شنبه یا شنبه چیست؟
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز