Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران اولین لژیونر ایرانی محسوب می‌شود که بعد از از سرگیری رقابت های لیگ در سراسر دنیا به میدان خواهد رفت.

طرفداری - لیگ حرفه‌ای پرتغال یکی از لیگ های مطرح فوتبال دنیا است که پس از تعطیلی طولانی‌مدت مربوط به شیوع ویروس کرونا، این روزها بازی های خود را از سر گرفته است و امشب نیز از بازیهای هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها تیم ماریتیمو روبروی تیم ویتوریا ستوبال قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیداری که به احتمال زیاد امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران نیز در آن به میدان خواهد رفت و به این ترتیب می‌توان عابدزاده را اولین لژیونر ایرانی فوتبال دنیا دانست که در دوره جدید رقابت های فوتبال پس از توفان کرونا به میدان خواهد رفت.

 

دروازه بان ۲۷ ساله تیم ماریتیمو پرتغال به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم تاکنون در نوزده دیدار به میدان رفته و با عملکرد خوبی که از خود به جا گذاشت موفق شد در برخی از بازی ها به عنوان یکی از بهترین بازیکنان زمین بازی را به اتمام برساند.

 

 

تیم ماریتیمو تا پس از پایان بازی های هفته بیست و چهارم لیگ موفق به کسب ۲۴ امتیاز شد و این روزها در رده پانزدهم لیگ ۱۸ تیمی پرتغال حضور دارد. به این ترتیب سه امتیاز این دیدار امشب امیر عابدزاده و یارانش برابر تیم ویتوریا ستوبال، می تواند آن ها را سه پله در جدول رده بندی بالا ببرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول