Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان به ارزیابی عملکرد دولتمردان در استان پرداخت و گفت: حقیقتاً اگر کارها و امور همچون گذشته پیگیری و آن روند چندسال اخیر تداوم داشته باشد، مسائل و مشکلات قابل حل و فصل نیست. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به ارزیابی عملکرد دولتمردان در استان پرداخت و اظهار داشت: حقیقتاً اگر کارها و امورات همچون گذشته پیگیری و آن روند چندسال اخیر تداوم داشته باشد، مسائل و مشکلات قابل حل و فصل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید ضمن زمان‌سنجی و برنامه‌ریزی، حرکت در حوزه‌های مختلف را چند برابر کنیم؛ گفت: باید روش کار خود را تغییر و از شیوه‌ و برنامه‌های جدید استفاده کرده و کار و تلاش میدانی انجام دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات استان «جهادی» پای کار بیاییم؛ تصریح کرد: حقیقتاً اگر کم‌کاری‌های گذشته اصلاح نشود، در آینده باز شاهد معضلات بیشتری خواهیم بود، بنابراین باید نمایندگان مجلس به دولتمردان کمک کرده و آنان نیز پای کار بیایند.

وی گفت: امیدوارم با همکاری و تعامل نمایندگان مجلس و دولتمردان از مشکلات کشور و استان کردستان گره‌گشایی کرده تا مردم در رفاه و آسایش قرار گیرند.

گله‌مندی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی از کم‌لطفی دولتمردان در کردستاننماینده مردم کردستان در مجلس یازدهم: مجلس دهم «وکیل الدوله» بود/ خانه ملت را به‌جایگاه واقعی خود برمی‌گردانیم

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان به‌زودی مشخص می‌شود

اوسطی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان به‌زودی مشخص می‌شود، افزود: ریاست مجمع نمایندگان استان به‌صورت دوره‌ای و هر بار به یکی از نمایندگان می‌رسد.

وی اظهار کرد: در این روزها به‌صورت قرعه رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان انتخاب و به امید خدا کارها با قوت بیشتری دنبال می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: پس از معرفی رئیس جدید مجمع نمایندگان استان کردستان مهم‌ترین اهداف پیش‌رو، چشم‌اندازها و برنامه‌های آتی مجمع، به اطلاع عموم مردم رسانده می‌شود.

اوسطی یادآور شد: در مجلس یازدهم آئین‌نامه کمیسیون‌ها تغییر کرده و رشته تحصیلی و سوابق اجرایی مرتبط با کمیسیون‌ها، امتیازبندی‌شده و نمایندگان باید براساس تجربه اجرایی و رشته تحصیلی مرتبط، کمیسیون‌های خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان استان کردستان مجلس یازدهم نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم