Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@13:45:17 GMT

ستاره پرسپولیسی مغلوب ملی پوش عراقی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۰۶۳

ستاره پرسپولیسی مغلوب ملی پوش عراقی شد

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان از کسب عنوان بهترین فوتبالیست آسیایی تاریخ سری آ ایتالیا بازماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین فوتبالیست آسیایی تاریخ رقابت‌های سری آ ایتالیا برگزار کرد. در این نظرسنجی نام ۱۰ فوتبالیست آسیایی برای کسب بهترین بازیکن تاریخ قاره کهن در رقابت‌های سری آ ایتالیا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان رضایی ، مدافع سابق تیم ملی کشورمان یکی از این نامزدها انتخاب شد.

امروز (پنجشنبه) این نظرسنجی به پایان رسید که در نهایت علی عدنان، مدافع تیم ملی عراق با کسب ۶۱ درصد آراء به عنوان بهترین فوتبالیست آسیایی تاریخ سری آ انتخاب شد. رحمان رضایی ملی پوش سابق پرسپولیسی نیز با کسب ۳۴ درصد آراء در رده دوم نظرسنجی قرار گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سری آ ایتالیا رحمان رضایی رحمان رضایی سری آ ایتالیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو فوتبالیست آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس

علیرضا حقیقی سال‌های طولانی را در فوتبال ملی و باشگاهی ایران پشت سر گذاشته و همچنین چندین فصل لژیونر بوده است. دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران که در این فصل پیراهن هوادار را برتن کرده، ۲ روز پیش ۳۵ ساله شد.

علیرضا حقیقی دو روز پیش در روز تولدش در چهارچوب دروازه هوادار برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفت و در نیمه دوم که حریف برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد واکنش‌های خوبی داشت.

این بازیکن سابق تیم ملی در حاشیه جشن تولدش، تصویری را همراه با پدرش منتشر کرد که در ادامه میبینید.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • حمله ستاره استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان +عکس