Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت توانیر ظهر پنج‌شنبه در این آئین اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد تجهیزات این طرح‌ها ساخت داخل است و این طرح‌ها به همت متخصصان، پیمانکاران و مشاوران ایرانی انجام‌شده است.

حسن متولی‌زاده از افتتاح نیروگاه بخار ۱۶۰ مگاواتی عسلویه خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این نیروگاه ظرفیت اشتغال برای ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پروژه‌های افتتاحی امروز شامل یک واحد نیروگاهی و ۶ طرح انتقال فوق توزیع و صدها کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع برق است.

متولی‌زاده اضافه کرد: دومین پروژه نیز پست ۴۰۰ کیلوولت پارس (عسلویه) است که با نصب یک ترانس ۵۰۰ مگا ولت‌آمپری در این پست ظرفیت آن ۲ برابر شده و قادر به تزریق برق به سه پست پایین‌دستی است.

وی بیان کرد: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع و توسعه ناوگان خودرویی شامل ۱۱۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، ۸۳ دستگاه پست فشار متوسط هوایی و زمینی و ۶ دستگاه کامیونت عملیاتی نیز به ناوگان شرکت توزیع استان بوشهر افزوده‌شده است.

متولی‌زاده ادامه داد: همچنین با افزایش ظرفیت در ۲ پست ۲۳۰ کیلوولت بوشهر ۱ و گناوه، ۳۲۰ مگا ولت‌آمپر به ظرفیت این پست‌ها افزوده شد.

وی از افزایش سطح خدمات به مشترکان در استان بوشهر با افتتاح این طرح‌ها خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح‌ها فصل تابستان شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم باشیم.

متولی‌زاده افزود: امسال در سال جهش تولید برای تأمین برق متقاضیان جدید به ویژه در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن محدودیتی وجود ندارد تا تأمین برق این واحدهای تولیدی زمینه‌ساز رشد استان بوشهر باشد.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و ۲۳ درصد مشترکان نیز با رعایت الگو روند مصرف را کاهش داده و مشمول پاداش خوش مصرفی شده‌اند.

کد خبر 4941375

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس جمهور شرکت توانیر عسلویه بوشهر گناوه افتتاح پروژه های آب و برق ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند آتش سوزی عید سعید فطر امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر متولی زاده طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو

دریافت 7 MB دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئویی از حضور رئیسی در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا ببینید.

کد خبر 846858 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • طرح بزرگ برق‌ آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا