Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد قنونو» سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد نیرو‌های این دولت موفق شدند پایتخت لیبی را تحت کنترل خود درآوردند.

روز گذشته نیز سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی اعلام کرد نیروهای تحت امر این دولت توانسته‌اند ضمن باز پس‌گیری کامل  فرودگاه طرابلس از نیروهای تحت امر خلیفه حفتر، کنترل کامل بر این فرودگاه را در دست بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی سقوط حکومت معمر القذافی، لیبی طی بیش از هشت سال گذشته، صحنه نبرد و درگیری بین دولت قانونی و فرمانده ارتش سابق در این کشور بوده است. خلیفه حفتر، فرمانده سابق ارتش لیبی است که در شهر بنغازی مستقر شده و حملاتی را علیه طرابلس ترتیب می‌دهد. او قصد دارد تا ضمن برکناری دولت السراج، خود امور لیبی را به دست بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات لیبی خلیفه حفتر دولت وفاق ملی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم‌‎‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش در همه حوادث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی نوک پیکان دشمن است، بیان کرد: نیروی پدافند با جانفشانی خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌دهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح