Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی اظهار کرد: در هر استان و کشور یک جامعه تحت عنوان جامعه هتلداران وجود دارد که بنا به ابلاغیه جدید وزیر میراث فرهنگی مقرر شد با اساسنامه جدید تنظیم شده توسط معاون گردشگری و همفکری و تعامل با جامعه هتل داران کشور به ارتقا جایگاه دست پیدا کند و به یک جامعه حرفه ای تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جامعه حرفه ای بخشی از عملیات هتلی برای آن تفویض شده است که به طور قطع ارتقای هتل‌ها را به همراه دارد و هتلداران می‌توانند تصمیم گیرنده باشند و این مهم می‌تواند تسهیل کننده پروسه سرمایه گذاری، در برگیرنده نگاه تخصصی به بخش صنعت هتلداری و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات دهی هتل‌ها را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی کشور با بیان این که در استان مرکزی جامعه هتل داران وجود داشت، بیان کرد: پس از بررسی و برگزاری نشست‌های مختلف با حضور دبیر جامعه حرفه ای هتل داران کشور، استان مرکزی نیز پروسه مربوطه را طی کرد و با حضور تمامی هتل داران و مهمان پذیران در قالب جامعه هتل داران استان مرکزی اساسنامه بررسی شد و با حضور اکثر اعضا به تصویب رسید و سپس انتخابات مربوط به آن در قالب تعیین هیأت مدیره و بازرس برگزار و اعضای جدید مشخص شدند.

ایزدی گفت: متأسفانه موضوع کرونا فراتر از ابعاد ملی است و به عنوان مشکل جهانی مطرح شده و تأثیر بدی در صنعت هتل داری و گردشگری دنیا و ایران گذاشته است.

وی افزود: در زمان پیک این بیماری لطمات بسیاری بر صنعت گردشگری و هتل داری کشور وارد گشت و امیدواریم با نگاه وزیر ابتدایی‌ترین بحث مصوبه سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی هرچه سریع‌تر نهایی و اجرا شود. خوشبختانه در ارتباط با بحث تأمین اجتماعی، پرداخت‌ها و بخشش‌ها خبرهای خوبی در راه است.

مدیرکل دفتر حوزه وزارتی و امور بین الملل وزارت میراث فرهنگی کشور گفت: امیدواریم در سایه تعامل با بخش خصوصی به ویژه جامعه هتلداران بتوانیم بر این بحران فائق آییم.

کد خبر 4936408

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا ایزدی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جامعه هتلداران ایران ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان سالروز ارتحال امام خمینی قزوین ایلام بیرجند آتش سوزی عید سعید فطر امام خمینی ره ستاد مقابله با کرونا جامعه حرفه ای استان مرکزی هتل داران جامعه هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت فردی که به نام ۲ قاضی از مردم کلاهبرداری کرد

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای در یکی از استان‌های غربی کشور که اقدام به کلاهبرداری از مردم به نام دو نفر از قضات کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی در  جلسه امروز شورای عالی قضایی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه تحت مدیریت خود را تشریح کرد.

وی در این جلسه به یکی از پرونده‌های کشف شده در این مدت اشاره کرد و گفت: یک جاعل حرفه‌ای در یکی از استان‌های غربی کشور که به نام دو نفر از قضات، کلاهبرداری‌هایی را انجام داده بود، شناسایی و با اقدامات انجام شده به سرعت دستگیر شد. برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و مورد رسیدگی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های کشور امروز سه شنبه ۲۹ اسفند
  • بازداشت فردی که به نام ۲ قاضی از مردم کلاهبرداری کرد
  • دهبکری بم دارای شهردار شد
  • ۸۰میلیارد ریال وام قرض الحسنه به باشگاه‌داران مرکزی اختصاص یافت
  • ۸۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به باشگاه‌داران استان مرکزی اعطا شد
  • زمان انتخابات هند مشخص شد
  • امروز صنعت دارو در ایران مبتلا به بحران شده/ سیستم انقباضی بانک مرکزی در تخصیص منابع به تولید ایراد دارد/ خیلی از شرکت‌های دارویی در پرداخت حقوق و دستمزدهای پایان سال کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند
  • جایگاه‌ داران سوخت مکلف به ثبت اطلاعات کارت های جامانده
  • لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی
  • آحاد مردم در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان کوشا باشند