Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:56:24 GMT

نجات ۳ شهروند کاشمری در ارتفاعات نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۴۴۰

نجات ۳ شهروند کاشمری در ارتفاعات نیشابور

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور از نجات ۳ نفر در ارتفاعات روستای درخت جوز توسط نجاتگران هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر نیشابور، اسماعیل شاه‌بیکی، معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: به‌دنبال اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتاری سه تن از شهروندان کاشمری در ارتفاعات درخت جوز و با توجه به مصدومیت و بیماری یکی از افراد، دوتیم امداد و نجات با پشتیبانی تیم امدادگران خانه هلال شهر بار  به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از  ۶ ساعت تلاش و نصب کارگاه فنی دو نفر از حادثه دیدگان توسط اعضا تیم  امداد و نجات کوهستان به منطقه امن انتقال یافتند.

شاه بیکی در پایان بیان کرد: از همه کوه‌نوردان و طبیعت‌گردان عزیز درخواست داریم باتوجه به شرایط خاص و وضعیت بیماری کرونا حتی الامکان از سفر خودداری کنند و در صورت اضطرار و ابتلا به بیماری خاص حتما داروهای مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر نیشابور ارتفاعات نیشابور نجات عملیات نجات جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»