Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مجلس ملی پاکستان در پیامی با تبریک انتخاب محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی، این انتخاب را بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مدیریت وی دانست و از او دعوت کرد تا راس هیئتی پارلمانی به پاکستان سفر کند. تاریخ انتشار: 14:37 - 15 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۲۹۱

خبرگزاری میزان - بنابراعلام اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، اسد قیصر با صدور پیامی ضمن تبریک به محمدباقر قالیباف، ابراز امیدواری کرد: در پرتو هدایت و مدیریت وی، روابط دو کشور هرچه بیشتر تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب آقای محمد باقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

عالی‌جناب
السلام علیکم

بسیار مایه خوشوقتی اینجانب است که صمیمانه‌ترین تبریک جهت انتخاب آن جناب را به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ابراز نمایم.

انتخاب شما به این سمت عالی نه تنها دستاورد مهمی برای پارلمان ایران، بلکه بیانگر اعتماد و اطمینان نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هدایت و مدیریت جناب‌عالی است.

جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران از روابط بسیار عالی برادرانه مبتنی بر وابستگی‌های دینی و فرهنگی، ارتباط نزدیک بین مردمان دو کشور و پیوند‌های تمدنی و تاریخی برخوردارند. هر دو کشور همکاری نزدیکی با یکدیگر در انواع مجامع چندجانبه پارلمانی دارند و دارای اشتراک نظر در موضوعاتی متنوع هستند. ما همچنین از رهبری ایران به پاس حمایت همیشگی از مساله کشمیر قدردانی می‌کنیم.

اطمینان دارم که در پرتو هدایت و مدیریت جنابعالی، روابط دو کشور همچنان هرچه بیشتر تقویت خواهد شد. اینجانب چشم‌انتظار همکاری نزدیک با جنابعالی به منظور تحقق این مهم هستم.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تحکیم مراودات پارلمانی با چین

با اغتنام فرصت، از جانب مجمع ملی جمهوری اسلامی پاکستان، تمایل دارم از جنابعالی در راس هیئتی پارلمانی به منظور سفر به پاکستان به محض عادی شدن شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا، دعوت به عمل آورم. خواهشمند است احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان
اسد قیصر
۱ ژوئن ۲۰۲۰

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند