Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۹۹۴ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۱۰ نفر از سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی اظهار داشت: با هماهنگی مسئولین قضایی و در نتیجه اقدامات اطلاعاتی و اشراف بر محورهای مواصلاتی استان، مأموران انتظامی موفق شدند از ابتدای هفته تاکنون، ۸ دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیات های ضربتی توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی در ادامه افزود: در بازرسی دقیق از این خودروها در مجموع ۹۹۴ کیلو و ۸۸۱ گرم انواع مواد افیونی کشف و ضبط شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در این رابطه  نفر ۱۰ قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ نیز دستگیر شده اند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

وی اظهار داشت: این حجم از مواد مخدر در شهرستان های بندرعباس، میناب، بستک، حاجی آباد، بندر خمیر و رودان کشف شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: دستگاه قضایی با توسل به اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع و بدون اغماض، در مسیر مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان کشف مواد مخدر سوداگران مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند