Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:13:29 GMT

رالف شوماخر: درباره سلامتی برادرم هیچ حرفی نمی‌زنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۷۴۸۸۰

رالف شوماخر: درباره سلامتی برادرم هیچ حرفی نمی‌زنیم

راننده پیشین فرمول یک به پرسشی درباره آخرین وضعیت میشائیل شوماخر، قهرمان ۷ دوره این رقابت‌ها پاسخ داد. ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Grand Prix، رالف شوماخر می‌گوید همیشه و در هر شرایطی وقتی از او درباره سلامتی و آخرین وضعیت جسمانی برادرش یعنی میشائیل شوماخر پرسیده می‌شود، سکوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رالف 44 ساله بردار بزرگتر میشائیل شوماخر است که سابقه قهرمانی در فرمول یک را دارد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت میشائیل شوماخر گفت: من و خانواده‌ام توافق کرده‌ایم که هرگز هیچ صحبتی درباره این موضوع نکنیم.

نام خانوادگی شوماخر یک نشانه مهم برای فرمول یک است. مایک شوماخر، فرزند 20 ساله میشائیل شوماخر آماده نخستین حضورش در رقابت‌های Royal Race می‌شود. خیلی‌ها معتقدند او به زودی جایگاه ثابتی در تیم آلفارومئو به دست خواهد آورد. فرزند رالف شوماخر نیز در فرمول 3 رقابت می‌کند.

میشائیل شوماخر، موفق‌ترین راننده تاریخ فرمول یک پس از حادثه اسکیدر تاریخ 29 دسامبر 2013 که در کوه‌های آلپ برای او اتفاق افتاد در انظار عمومی دیده نشده است و همسر او، کورینا، مراقبت شدیدی در این مورد از شوماخر به عمل می‌آورد. او مدتی طولانی در کما بود و زندگی نباتی داشت تا اینکه مدتی قبل همسرش اعلام کرد که شوماخر او را شناخته است.

اعلام تقویم جدید فرمول یک 2020

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتومبیلرانی فرمول یک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک میشائیل شوماخر فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • توصیه مهم یک مرجع تقلید به مسئولان؛ به نام دین حرفی نزنید!
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک