Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش TV۳، مسی در پایان تمرین روز گذشته از ناحیه پای راست به شدت دچار درد شد و برای تشخیص علت این درد مورد آزمایش و عکسبرداری MRI قرار گرفت.

TV۳ در ادامه گزارش خود آورده است که این احتمال وجود دارد که مسی از ناحیه ماهیچه نزدیک کننده با پارگی خفیف مواجه شده باشد؛ مصدومیتی که عملا وی را در نخستین بازی بارسا برابر مایورکا از دسترس «کیکه ستین» خارج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره ریکاوری برای چنین مصدومتی به طور معمول ۱۰ روز است.

غیبت مسی از جلسه تمرینی روز گذشته برای رعایت کردن جانب احتیاط به منظور جلوگیری از کشیدگی ماهیچه ساق پای وی نبوده است؛ موضوعی که در بیانیه رسمی باشگاه منعکس شده بود بلکه به دلیل مصدومیت جدی‌تری است که مقامات بارسا سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن آن دارند.

مسی در فصل جاری در خصوص مصدومیت چندان خوش شانس نبوده است؛ او درست در ابتدای فصل نیز به دلیل مصدومیت بازی نخست برابر اتلتیک بیلبائو را از دست داد و تکرار همین مصدومیت وی را برای دو ماه نیمکت نشین کرد.

شاید این مصومیت چندان جدی نباشد اما با توجه به برنامه فشرده لالیگا برای اتمام هر چه سریع‌تر فصل، خطر مصدومیت دوباره مرد آرژانتینی در ادامه مسیر افزایش می‌باید.

برچسب‌ها مایورکا لالیگا لیونل مسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مایورکا لالیگا لیونل مسی مایورکا لالیگا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۷۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد

پیام نیازمند و میرزازاد برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می کنند.

 

طرفداری | مدافع مصدوم تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با استقلال آبی پوش ملاثانی پا به توپ شد.

تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم استقلال آبی پوش ملاثانی آماده می‌کند. محمد دانشگر مدافع سپاهان که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود در آخرین تمرین زردپوشان پا به توپ شد اما کماکان نمی‌تواند در ترکیب سپاهان قرار گیرد.

پیام نیازمند و نیما میرزازاد دو دروازه‌بان تیم سپاهان هم هر دو بدون هیچ مشکلی تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و با توجه به عملکرد خوب میرزازاد در بازی‌های اخیر، ممکن است «ژوزه مورایس» او را به نیازمند در این بازی جام حذفی ترجیح دهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی در ورزشگاه شهدای فولاد و از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور